Jag kan allt

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Isabella - 25 augusti 2010 07:50

Men  gud vad hösten kom fort i år!! Det var då ingen övergång percis. Förra veckan badade vi och satt ute och grillade, och nu smattrar det regna och rusk mot rutan. Hur kan det vara möjligt????  

  


    

Igår var det en helt ok dag. Låg faktiskt i sängen länge. Var vaken från sex men satt bara här och plinkade på datorn. Det är så HIMMLA skönt nu när Rebbe har börjat skolan och Micke har återgått till jobbet. Att få vara själv på morgonen är det bästa jag vet. Vid lunch for jag till Mia med lite mat. Satt där och surrade en stund, sedan vart det stan och träffa Sara. Hittade en skjorta och ett par jeans leggings på rean till mig. Förmodligen hade jag inte behövt dom där kläderna....  

Sedan hem göra mat och sedan var det en mycket speciel kväll...

Jo det var lilla Billys 1 års dag. Allså vad tiden går fort. Linda som jag enlikt mina ögon och min egen uppfattning är en OTROLIGT DUKTIG mamma. Hon är påhittig, rättvis och fram för allt hon får nog sina barn att känna sig älskade hemst mycke. Iallfall igår så hade hon gjort  såklart tårta, men till Billy hade hon gjort en muffins med grädde på som han fick själv. Han var så himmla nöjd och den fick han sätta i sig hur han ville...hahah. Tror jag inte själv skulle komma på den iden när Rebbe var lite. Jag är ju så himmla fjantig och dum. Jag skulle ju tänka på kläderna och dukar och allt möjligt. Men egentligen, vad spelar det för roll!!! Låt barnen få ha roligt och kladda!!!!    Så här sågan han ut iallfall, hur söt som hellst.......Grattis Billy till din dag.....

  

    

Efter kalaset vart det hem ta en dusch och sedan se Fångarna på fortet. Otroligt roligt att dom gjort några nya avsnitt. Det känns som det aldrig har slutat...hahahahha fast dom säger att der var 13 år sen det sissta sändes???? VA kan det vara möjligt, håller man på att bli gammal???? Och svaret är JA det håller man på att bli.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards