Jag kan allt

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Isabella - 8 augusti 2010 14:11

Hej  hej ...tillbaka igen. Denna helg har varit hur bra som helst. I fredags jobbade jag, så det var inte så hemskt mycke att säga om den dagen, men men igår lördag....  

Vi hade ju sen länge bokat in Lulekalaset i vårna kalender. Twister Sister skulle ju spela där- Så när jag kom hem från jobbet sov jag fram till tolv sedan var det bara att göra sig snygg och fara. Till våran ära så följde Rebbe med, men som vanligt var man tvungen att tvinga henne. Allså jag kan ju inte skriva ner allt som hände men vi hade skit trevligt. Vi åkte helikopeter, karuseller ,handlade en massa skit och åt mat. Såg Takida, Petter och Twister Sister. Dom var faktiskt skit bra live och vilket krut det var i gubben..hahaha  jag skulle då ha säckat ihop efter en 30 min i hans takt. Klat värt pengarn allt vi gjorde. Men det bästa var nog helikopetern som Micke bjöd på..... tack vännen det var en himmla rolig och spännande grej. Vi kom inte hem förrän kl efter tre i natt så denna dag har varit lite tuff. Vi har åkt runt lite på loppisar i tröttheten och nu sitter vi här hemma och bara slöar. Här kommer det lite bilder från lördagen.

På vägen upp till Luleå stannade vi i Piteå på en STOR loppis

    

Hade jag haft ett hus hade jag köåt denna möbel, cool som fan tycker då jag

   

Jag vet inte vad han gjorde raklam för om det var konsten eller kallingarna..??

   

Rekning av karusell områder. Micke var kaxig här , men inte efter han hade åkt ..hahaha han börjar bli för gammal för detta

     

Höjade helgn var fullbordad i denna lilla maskin. Tur man har en snäll karl......      

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards