Jag kan allt

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Isabella - 12 augusti 2010 21:10

Ja nu har jag kommit på att ibland vill man ju inte skriv något. Bilder säger mer än tusen ord, jag tar hemskt mycke bilder. Så därför skaffar jag katergorin FOTO   ..... Så här kommer lite foton jag har lekt med i photoshop.......

      

Har sakt det förr och säger det igen. Lina och Jörgens barn är så himmla lätta att fota. Naturliga och hemskt söta. Detta är då Billy och Loke nedanför.

    

Tussan fick vara med på ett litet hörn oxå....

  



 

Av Isabella - 12 augusti 2010 15:21

Ja dagen som denna är inte värd att skriva om, inte för att det har varit något fel på den men jag har bara jobbat och det är väl inte så himmla roligt att skriva om, och för all del inte att läsa om heller. Nä utan vad jag hade tänkt prata om....

Jo först vill jag grattulera min vän Camilla och Matte som har fått en son i natt. STORT GRATTIS till er och alla syskonen.   

Sedan tänkte jag på en grej. Människor..... hur olika man kan vara. Och hur mycke ens bakrund kan påverka en. Oftas är alla trevliga eller en del är inte super trevliga ,men absolut inte otrevliga, men sen finns det människor som verkligen vill vara otrevliga. Jag kan inte för mitt liv förstå mig på sådana människor!!! Vad vill dom och hur tänker dom???? Kan någon svar mig på denna fråga? Även om man är super trevligt själv eller om man gör som dom säger eller osv, men ingenting funkar och man kan få snässiga kommentarer eller uppmaningar eller utskällningar eller i västa fall nedlåtande kommentarer. Hur f-n tänker sådanna människor. Som inte verka bry sig om någon anna än sig själva. Till råga på allt så tycker OFTAS sådanna människor oxå att dom har rätt oxå!!!  Jag vet inte om ni såg nyheterna i går, men det är ju en flygpilot i england tror jag det var, som det tydligen har brustit för. Han ska tydligen ha försökt prata en passasergare till rätt som har varit otrevlig en längre stund, men denna människa verkar inte fatta utan fortsätter att vräka ur sig dumma saker. Så till slut brister det för pilot en och han tar mikrofonen och tackar alla TREVLIGA passagerare för resan och sedan skriker han till den dumma människa hur jälva dum i huvudet han är och säker några mer väl vald ord. Sliter ut nöd trappan i flyget och hoppar ut ur planet (dom står på marken)   . Hahahahaha grattis till han, han har nog gjort det många vill göra, dom som har upplevt servic yrket. Självklart resulterade detta i att han har fått sparken och det är väl nu någon typ av rättegång....men men. Fatta vilken känsla att få säga ifrån... Visst är man i servis yrket ska man tåla lite, men kom igen ...!! Hur mycke som helst vill man ju inte ta imot och dessutom när det är något man inte kan rå på. Men en del människor måste bara vara otrevliga helt enkelt. Och till dom vill jag bara fråga...hur tänker ni och vad tänker ni??? Skulle vara himmla intressant. För vad jag har fått lära mig att man kommer mycke längre genom att vara trevlig. Sen visst kan det hända saker där man är arg frusterad, men det finns ingen andledning att vara dum mot andra, eller så kanske ett förlåt kan sitta på sin plats efter man har varit klumpig och dum. Japp nu har jag av klarat det. Du till något jag försökte med förra veckan.

  

Nu har tydligen blogg sidan kommit på att man ska ha en fråge ruta. Allså en fast som ska finnas på alla bloggar om man vill. Så nu här till vänster sitter det en fråge ruta, så varför inte använda den om ni vill fråga nått. Något måste ni väl vara nyfikna på...  

Nä nu ska jag göra mig klar för vi ska fara till Lina och Jörgen och äta idag. Så ni får ha det tills en annan dag. Kram på er alla

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards