Jag kan allt

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Isabella - 11 augusti 2010 11:43

Har nyss vakant och fikat lite. Ska fara snart igen och jobba med gammlingar. Känner mig faktiskt otroligt pigg för att har jobbat natt i natt. Känns faktiskt bra när man ska jobba till nio ikväll.    Vet oxå att min vän Camilla inet fick barn igår. Den lilla busungen vill inte rikigt komma ut. Men messade med henne tvärrt igåt kväll och tydligen ska hon bli igång satt i dag om det inte kommer igång själv mat. Kanske hon håller på nu eller så är det klart redan???    Spännande iallfall ......

Nä nu ska jag göra lite mat till mig som jag kan ha med mig på jobbet ikväll. Det blir cesarsallad för mig enkelt och hemskt hemskt gott.  Jo föressten så igår kväll när jag satt och vek min FÖRBASKADE stora hög tvättade kläder så ringde Linda. Hon är en klippa hon hon bjöd oss på mat på torsdag. Känns otroligt skönt och lyxit när man jobbar så mycke och igentligen vill bara lägga sig ner och sova.... tur man har vänner som verkligen är vänner. Dom ska man vara rädd om.    Igentligen är det vi som ska bjuda dom på mat men det kommer nu när jag går av denna vecka, jag har redan planen i mitt huvud. Nä nu måste jag göra lite mat så nu får vi höras sen....

Kram och hej då på er alla

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards