Jag kan allt

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Isabella - 20 augusti 2010 09:43

Nu har vi komit hem från stugan. Vi har stökat och bökat och plockat ihop allt vi ville ha kvar. Men sedan måndag så är det inte vårna stuga längre. NÄ NÄNÄ ...känns väl ganska bra ändå. Visst har man liten tår i ögat, men men just nu känns det väl mer bra än dåligt.   Vi ahr haft mycke roligt i denna stuga. Många lite brännvin och öl har passerar (förmodligen lite för många liter) och med många tokiga upp tåg och roliga människor som har besökt oss. Men nu är det nya tider och man går vidare. Men kommer verkligen att sakna våra grannar i backen. Dom är dom bästa grannarna man kan önska sig. Vi har hunnit ganska mycke denna vecka. Vi har oxå varit och ridit i går på islandshästar, så idag kan jag medella känns det som man hr blivit överkörd och våldtagen på samma gång....fy fan vad ont vi har allihop   

Jag har tagit en mass bilder men jag har inte överfört som än men det kommer jag lovar. Just nu tvättar jag och har gjort det sen kl 6. En massa tvätt pga stug saker som ahr kommit hem. I går kväll hade vi så himmla tur att mamma ville bjuda oss på surströming. så på vägen hem från Innansjön så stannade vi till i Sjöbotten och åt. Tack mamma det smakade super duper gott.    Om det är någon som undrar så är jag rökfri än.... grattis till mig själv.....

Ikväll blir det att se Rebbe spela match. Stackars henne. Hon ärlika lemmen som vi men måste springa än då.

Nä nu kommer jag att måsta kila men vi kan ju höras sen.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards