Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

Det dimper ner saker

Av Isabella - 11 oktober 2011 01:29

Tjo ho på er.

Idag har det varit måndag, fast nu när jag skriver detta är det tisdag...förvirrande  

Iallafall så tog jag mig i kragen ORDENTLIGT och for och tränade. Säg nu inte "men åå vad duktig du är" för det är jag inte. Jag anser inte att man är duktig innan man kan upprätt hålla detta minst 2 månader. Men jag kan väl säga att det känndes delade känslor för detta. Ena halvan av mig så fan vad bra nu måste du komma igång och riktigt känna att det är rätt okej ändå  

Medans andra halvan sa, fan vad jobbit ,fan vad tråkigt, finns det ingen annan genväg....snälla pleas hjälp mig att komma mig här i från...  

Men efter detta var gjort så började det roliga med denna dag. Jag fick mitt linne jag beställt av Lotta. Ett linne som hon sytt själv.

     

Det var skit snyggt och passade perfekt till mig. Hon syr upp vissa saker och man kan köpa. Man får välja mellan olika tyger hon har på sin bloggsida. Hon är super duktig på att sy. Vill ni ha lite annolunda linnen kolla in hennes sida.

www.felicia6.blogspot.com

Sedan fortsatte saker att trilla in. När posten komme så hade både min telefon och våra kort kommit. Vilken lycka. Telefonen vart jag jätte nöjd med och fotot som jag förstorade var skit bra. Så nu väntar jag bara på min reflexskärm som kommer om ca 2 veckor.

 

Har hunnit till Burträska med en säng oxå, varit till mamma och Ove. Han fyllde 76. Stort grattis till dig Ove   Sedan så jag lite hockey och nu på jobbet.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards