Jag kan allt

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Isabella - 20 oktober 2011 14:01

Allså hej!!

Idag har mina hjärna kokat över tror jag. Jag blir nästan rädd ibland för mig själv. Glömmer ord och minnet sviker mig. Har suttit med spanskan sen kl 9 och övat glosor, glosor ,glosor och glosor. När jag typ läst dom 50 gånger kan jag helt plötsligt tappa bort vad det var!  

Jag är disträv och uppfattar inte alltid när någon pratar med mig, hjärnar tänker hela tiden. Den liksom kokar just nu. Min tand som inte finns där värker och jag luktar skit ur munen...jag säger bara VARÖR!!!!!!!

Frustration!!!!

Tänkte idag att jag skulle plugga hela dagen och tvätta. Men vid lunch ringde jag min vän Maria. Hon skulle in till stan och jag tänkte ...jag behöver en paus så jag åker in med henne en stund. Tyvärr kollade jag fel på klockan och jag trodde klockan var halv tolv men den var halv ett!! SÅ jag förlorade en timme idag. Och nu har jag nyss kommit hem, ska ut i tvättstugan och plugga vidare. Tillråga på allt får jag ett sms av Rebecca som säger att någon har tagit cykeln på skolan MEN hon lovade att hon låst den! GE RIGHT!!!   Jag skrev direkt , jag är inte arg gumman, men du har nog glömmt låsa den! Orkar inte vara arg alla kan glömma och just nu vet jag hur det känns att glömma. Så nu till sommaren har vi inte bara en cykel utan två att köpa......förbannat.

Och så vill jag säga FÖRBANNADE UNGAR SOM INTA KAN LÅTA BLI ANDRAS CYKLAR!!!

Förmodligen kommer det att bli världens liv här hemma idag, så bara att hålla i sig.

Nä nu till tvättande och spanskan. Fast det är en massa klagande från mig nu så känns det rätt okej allt endå. Jag längar tills vi åker mot Norge för att se på Späckhuggar och en behövlig time out!

Tjing på er        

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards