Jag kan allt

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Isabella - 12 oktober 2011 22:16

Ja denna dag har inte varit på topp ska jag säga er. Började morgonen med att FÖRSÖKA sova. Men gick väl sådär ska jag säga.

Huvudet ville bara tänka på mitt muntliga prov och på lite andra praktiska saker runt om mig. Så till sisst gick jag upp vid halv elva och försökate skingra tankarna med att plocka bort. Linda kom förbi en sväng och hämtade sitt linne. Sedan begav jag mig in till stan för att göra bort ett bank ärende IGEN! Denna jävla bank allså. Var det jag som jobbade där så skulle jag vara OTROLIGT less på mig själv   Men denna gång var det mitt ärende och inte min broders. Sedan återställde jag filmerna vi lånat och så tog jag mig en mat bit. Spagetti och köttfärsås. Fy fan vad gott det är.

Sedan hem och plugga den sissa timmen innan jag skulle ha mitt telefon paratar prov. Min lärare hade gett mig en tid jag skulle ringa och jag ringde   Men hon svarade inte!!!! Mycket dåligt kan jag tycka. Och jag lämnade meddelande men hon har inte ringt tillbaka. Det sög fett kan jag säga. Sedan har jag varit förbannad över andra saker här idag. Ett tag skulle jag nästan kunna gå en MMA match i tunvikt och jag lovar att jag hade vunnit! Men det är ju tur man lugnar ner sig efter några timmars tänkande. Så min vila ikväll gick väl sådär med den oxå   Tankarna bara snurrade och jag funderar på att kasta in handuken snart! Sitter nu på mitt jobb, och det känns skönt att ha en riktigt uppgift i mitt liv. Då kan man tänka på annat en stund. Ikväll lämnar jag en låt till er som jag tycker stämmer förbaskat bra överens om hur jag känner mig just nu. Men det är ju tur att imorgon är det en ny dag och man får ta nya tag.   


   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards