Jag kan allt

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Isabella - 1 oktober 2011 22:24

Tjo kväll på er alla vakna.

Skerv till er redan igår ett super roligt och bra inlägg, men just när jag skulle skicka det så dog internet   Allså hur arg blir man inte då? För då försvinner allt jag har skrivit! Så nu måste jag berätta vad som hände mig i går och det kommer inte att bli lika roligt idag.Men det hela var om att jag var på stan igår och skulle klippa mig. Fick då två timmars vänte tid. Strosade på och gick in på Bokia. Men förbaskat tänkte jag vad folk det var här inne då??   Ser mig om kring och uppfattar att någon sitter och signerar böcker. Går lite närmare och ser ju att det är en 60 årig sexbomb


BÖRJE SALMING  

Snabbt funderar jag på om jag verkligen ska köpa boken han hade gett ut för200:-   Men nääää inte för att få en autograf. Sedan tänkte jag att jag ställer mig bara i kön och ber om en autograf? Men näää, alla som stod i kön hade minst en bok i famnen.Många hade typ två-tre stycken.Kändes lite snålt....

Funderad då på hur i helvetet skulle jag kunna bevisa för dom där hemma att jag verkligen sett han??? 

JA jag tar ett kort med mobilen   Men näää, för jag hade inte med mig min vanliga mobil, utan jag hade med mig den som jag använder för att ringa utomlands med( jag skulle ladda den med pengar och lämnade min vanliga hemma) men vad var oddsen på det här?? Men den gammla mobilen har oxå en kamera, men det är typ den första kameramobilen som kom. Hur bra var den??

Så fort jag tagit bilden inser jag att man ser verkligen inte vem det är på bilden!!! Kan vara vem som helst..hahahah

Otur som vanligt  Idag har det varit en super sprutar dag. Jag har sprutat ner mig själv med grädde, potatismos och stearin. Har tappat saker och bara varit helt enkelt super klumpig. Känner mig som en fummerl pelle. Men nu på jobbet och i morgon en ny dag. 

     

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards