Jag kan allt

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Isabella - 7 oktober 2011 14:47

Allså min telefon har gett upp helt nu. Nu gå det inte trycka på en ända knapp. Det händer typ INGENTING!   Vet ni hur frusterande det är när man ser att an fått meddelande och inte kan svara. Beronde av telefonen som jag är och nyfiken blir man ju nästan galen  

Men tur att vi har en gammal telefon här hemma som fungera, medans jag vänta på min telefon som jag köpt på blocket. Ja ni hörde rätt jag har köpt den på blocket, jag tycker verkligen inte jag behöver gå och köpa en ny om jag kan ta en begagnad. Återvinna ska bli mitt nya kall. Tänka på jorden och bidra med det lilla jag kan göra. Iallafall så idag har jag varit till stan och hyrt film och ikväll blir det bara att mysa ner sig i soffan och njuta av ledigheten.

Imorgon där imot smäller det  

Jag ska ut med jobbet. Mycke trevligt. Det ahr vi aldrig gjort, men nu är det fixat så alla kan vara med. Hemskt mycke tack till er som ställer upp och jobbar lite extra.

Jag HOPPS att jag tar lite kort i morgon som kanske kommer ut efter helgen på spektaklet.

Hoj..... nu hoppar jag in i min "ettstycke" dräkt!

   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards