Jag kan allt

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Isabella - 30 oktober 2011 20:49

God kväll läsare  

Helt plötsligt tog helgen slut och ingen är gladare än jag. För er som har turen att ha ett sju- fyra jobb är det naturligt vis skit tråkigt att ni ska måsta upp imorgon och fara på jobbet. Känner med er NOT!!!!!!  

När ni kliver upp och far på jobbet, kryper jag ner i sängen och sover.....hahahahahhah!!!!

Helgen har glidit förbi med super smygande steg. Det var ju nyss fredag och nu är det söndag kväll!

Ja vad har hänt i helgen då? Ja jag har ju som ni fattar jobbat. Men på lördag var jag hämtade på jobbet och sedan var det hem och fika lyx frukost, sova,byske marknade, baka pizza, mysa med film och godis, jobba !

Söndag: Sova,handla, baka muffins,baka M&M kakor, baka dubbla choklad snittar, äta, främande av Jörgen och Emeli, och här är jag nu på jobbet.  

Ja ni ser man har hunnit med en del ändå ihelgen. Hemmet är fyllt av tonårskärlek. Rebecca och Axel myser och idag hade det en tevespels dag. Roligt har dom då haft. Nu är jag verkligen sugen på att fota och jag tycker verkligen att det var lite konstigt att INGEN av er trettio som läser min blogg dagligen vill fotas eller fota era barn? Så nu har jag bestämt att jag ska med våld tvinga Rebbe att få fota dom två.    

Jo ett recept kommer att komma på M%M kakorna. Dom var roliga och lätta att göra och FANTASTISKT goda. För er som varit på "SUBWAY" någon gång och tagit en kaka där kan jag säga att dom är hemskt lik dom kakorna dom har där.

Sov nu riktigt gott mina vänner så syns vi i morgon.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards