Jag kan allt

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Isabella - 19 oktober 2011 10:17

Ja ungeför så kändes det när dom drog ut tanden  

DEt gick ju hur JÄVLA bra som helst. Allså här går man och gruvar sig i ett dygn i förväg och så gör det inte det minsta ont!! VA jag är helt chokad!!

Men otroligt lättad och GLAD att det är över. 

Den enda nackdelen är att jag är hungrig och kan förmodligen inte äta nu pgr av att jag har en sörre sorts strok på min vänsta sida av ansikte!

Sedan, för ingreppet smsade jag Micke och bad han hålla tummarna för att det skulle gå bra, och när jag hade kommit ut från tandläkaren så hade jag ett sms att jag skulle spara tande för att tandfen kanske kunde komma.

VA!! Jag glömmde tanden. När man för engångs skull ha chansen att kanske lurpassa på tandenfen så glömmer jag ta med tanden hem   Skit oxå!

Nu känner jag att jag har skvallrat klart om mig och ska ta mig en varm och härlig dusch och sedan plugga lite spanska.

Puss på er!      

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards