Jag kan allt

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Isabella - 31 oktober 2011 09:21

God morogn på er alla  

Ungefär så här glad är jag idag. Jag går av mitt pass idag och kommer att kunna spendera två dagar hemma i våran säng. Förbaskat skönt!!

Började morgonen med en prommis till bussen. Det är ju riktigt skönt ute nu. Varmt och det är november?

Konstigt, men vi kommer väl att få en baksmäll snart. Då kommer vi väl att frysa ihjäl typ.  

Det här med bussar. Jag har ju typ tidigare skapat mig en fobi för att åka buss. Har känt mig instängd och inte alls viljat ta bussen. Allt är ju psykiskt det vet jag ju, men nu dom senaste två åren har jag varit tvungen att ta buss ett par gånger så jag börjar som vänja mig vid det nu och till min förvåning så gillar jag det mer och mer. 

   

Det är som trevligt och så kan man ju göra annat på vägen hem. Men nackdelen är att man inte kommer ända hem. Men man kan ju inte få allt man vill här i livet.

Har då allså åkt buss hem idag och just kommit hem. Rebbe och Axel sover. Själv ska jag oxå lägga mig en stund och sussa inna jag ska upp för att plugga idag.

Allså så himmla bra att man kan göra videosamlat nu med facebook!  

Igår pratade jag med mamma,Arazely och Serigo och helt fantastiskt att man kan se dom. Pluss att jag får öva på min spanska. Det tråkiga är att det laggar en del, men som sakt , man kan ju inte få allt här i livet. Jag längtar verkligen ner till dom nu och hoppas snart att kunna åka ner och hälsa på. Nä nu ska jag sova en lite stund för att orka hela dagen. Så vi hörs säkert sen. Kram på er    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards