Jag kan allt

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Isabella - 18 oktober 2011 20:59

Tja mina vänner nu har jag tänkt göra er en stor tjänst 

Jag har nämligen tänkt erbjuda er mina läsare att köpa mina SUPER bra börcker billigt. Jag har läst båda. Ena köpte jag ny och den andra är begangnad.

Vad är inte mysigare än att krypa ner i sängen eller soffan när det regnar och blåser ute, med en super bra bok i handen!

 

NATASCHA KAMPUSCH  egen bok. Om hur hon upplevede sin fångenskap i många år i källaren, och hur hon tar olika beslut för att försöka överleva dag för dag och som till slut leder till att hon lyckas fly.

JÄVLIGT bra och spännande bok.

229:- ny  NU 50:-

 

DAVE PELZER Pojken som inte fanns. DEt är fortsättningen på boken "Pojken som kallades det". En otroligt rörande bok om hans liv, hur han tar sig i från sin familj(mamma) som misshandlar han svårt och försöker passa in i olika fosterfamiljer. Den är otroligt bra och jag kan säga att i slutet grinade jag.

Den är begangnad och därför är priset 20:-  

Hör av er om någon är intresserad.

Min mail är bella.78@hotmail.com

Av Isabella - 18 oktober 2011 09:13

....så gick buss resan bra. Men vilken tur att jag inte var lat och stannade på en hållplats som ligger nära min vårdtagar. För denna buss gick inte förbi där. Så nu vet jag det och ni vet det. Sedan slog det mig att i morgon ska jag göra samma sak OCH till råga på allt så har jag en tid kl 9.00 för att dra ut en visdomstand. Känner att jag fick ont i magen direkt!

 

Så nu vet ni det God natt 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards