Jag kan allt

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Isabella - 23 oktober 2011 21:18

Ja halloj mina läsare. Helgen har passerat och det känns väl skönt. Tand problemet kvarstår och jag håller på att bli knäpp. Jag gillar verkligen inte att ta tabletter. Och så här mycke tabletter har jag inte ätit på flera herrans år. I snitt har jag käkat 3-4 tabletter per dygn. Idag när jag kom hem på morgoen hade jag värk och tog en tablett innan jag la mig. OCh det har gått bra hela dagen. Trodde att det nästan hade gett med sig nu och kände ett hopp av glädje   Men nu tillbaka på jobbet slog detta i spillo(visst låter detta dramatiskt?) igen!! Värken är tillbaka och jag har nyss tagit en tablett. DEt värker så in i helvetet att jag nästan mår illa och vill kräkas  

Så imorgon måste jag nog ringa tandläkaren och fråga om detta ska vara så här. Fy tusan vad pengar jag har gett till dom denna månad!!!!  

Idag har jag och Micke varit som värsta däckbyta teamet. Det känndes nästan som vi var ett formelet team, ända skillnaden var att det tog oss typ 40 min och dom tar det väl typ 20 sek. Men vi kommer starkt tycker jag. Har även idag lagat en super god middag. Kykling i ugn och kulpotatis med ädelostsås. Förbaskat gott var det. Sedn dom sissta tre timmarna låg jag och sov i soffan och vakande av min gubbe sa

- Nu gumman måste du vakna.  

Nä nu ska jag försöka lära mig typ 30 nya glosor på spanska och sedan kolla in lite tv.

Sov gott på er så syns vi imorgon.

    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards