Jag kan allt

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Isabella - 24 oktober 2011 20:20

Lycka uppstod idag när jag tittade ner i min postlåda!  Min reflexskärm hade kommit ändå från Kina, hem till lilla mig i Skellefteå SWEDEN! Så fantastiskt! Nu mina vänner ska det fotas. Mitt stora bekymmer är VEM? Så nu vill jag att ni som skulle vilja bli fotade eller om ni vill ha familjefoto eller på era barn HÖR AV ER TILL MIG. Jag vill öva med mitt nya objektiv och min fina reflexskärm. Var inte blyga utan hör av er på min mail bella.78@hotmail.com !!!! Självklart får ni bilderna efter fotografering det ända detta kostar er är en skiva jag kan bränna ner bildera på eller om ni har ett usb minne jag lånar av er som jag lägger dom där. Jag hade tänkt att ta det den 6 nov lördag. 

Bilderna blir så mycke bättre med denna reflexskärm. kolla in ansiktet på denna tjej

Idag har jag sovit riktigt gott och inte brytt mig om något. Tanken slog mig ett tag att jag skulle cykla in till stan, men jag vifftade bort den tanken fort och kröp ner i soffan med mitt ny uppfunna spel i min mobil. Började även läsa en bok idag. Carolina Gynnings bok "EGO GIRL" riktigt intressant faktiskt.

Små längtar som tills i morgon, för då får jag läsa mer. Just nu känner jag att jag inte har något behov av att träffa folk utan bara mysa ner mig i min lugnan ror och plugga,läsa och slappa.

Hemma går dottern på rosa mol för på fredag kommer hennes gulliga kille från Stockholm och ska vara här under en vecka. Så vi får väl se vad vi ska hitta på då. Min tand idag har varit rätt okej. Tog en tablet i morse när jag la mig men sedan har jag inte tagit någon ÄN, känner av den lite nu men ska försöka hålla ut ett tag till. Nä mina vänner nu blir det lite spanska och jobb.

Sköt om er och hör av er för fotografering snälla ni!!! Puss på er  

   

   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards