Jag kan allt

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Isabella - 14 oktober 2011 07:19

God morgon mina vänner  

Idag fredag och det finns vissa saker att göra. Min morgon började för ca en och en halv timme sedan. Skulle försöka få tvätta idag (utan att ha satt upp en tvätt tid) och då gäller det att vara uppe i tid. Ochh det lyckades. Så vid sex satte jag på första maskinen.  

Har avklarat frukosten och nu har jag satt igång den andra oxå. Rebbe har vaknat och jag håller mig på mina kant, för hon har inte rikigt så bra morgon humör jämt.  

Igår upptäckte jag att jag hade fått tillbaka min andra redovisningsuppgift OCH jag fick MVG i den. Känns helt fantastiskt. Kanske jag måste ta tillbaka att jag är trög. Har ju som intalat mig det från skoltiden. Men det kanske var så att jag inte rikigt la ner mina själ i skolarbetet på den tiden. Det var ju så mycke annat jag skulle göra  Men detta känns roligt och man får som en kick att fortsätta att ligga i, så idag blir det plugg för mig.

Helgen ligger framför oss och jag och Micke har bestämt att bara ta det lungt och chilla. Bilder / foton har det var skit tomt av på ett tag. Ber om ursäkt för det, men jag väntar på en reflexskärm jag har beställt. hoppas verkligen den kommer nästa vecka, för då har jag lite barn jag ska fota. Längtar verkligen efter det. Kan meddela er att igår provade jag göra butterbullar. Både vanliga och choklad butterbullar. Kan verkligen rekomndera dom i choklad. Recept kommer snart. Nä nu ska jag surfa runt lite inna jag ska plugga. Tjo ho på er så hörs vi sen.    

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards