Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 12 februari 2014

BRA DÄR !

Av Isabella - 12 februari 2014 09:01

Igår mina vänner vart jag tvärr leds denna väntan på mina sista nagel grejor. Har mailat dom förr och ifrågasatt varför man tar betalt för en snabb frakt när dom absolut inte kan ¨hålla det. På fredag är det en månadsen dom tog i mot mina pengar och då var det utlovat att dom skulle skicka grejorna på 3-5 dagar. Det tog 10 dagar?    Nu igår iallafall så skrev jag ett irriterande och lite argt brev igen till dom och var ganska tydlig med att dom inte ligger på någon pluss lista. Jag frågassatte igen om vart FAN mina saker var och varför jag har betalat för en frakt som dom inte kan hålle eller lova pgr av det långa avståndet.

Först fick jag ett svar som var som en bortförklaring, i stil med att det har varit kinwsiskt nyår och ingen har jobbat??? VA? i en månad??Satan i gatan vad dom firar kineserna    Skrev då till svar att det skiter jag i, och att nyåret kommer varje år så då borde dom sätta ut det på deras hemsida att under denna period kan man inte få "snabbfrakt" utan att dom är lediga och fulla hela bunten!

Och att det minsta dom kan göra är att jag får tillbaka mina pengar för frakten!   

Till svar fick jag nu det här idag:


Kära kund,
Tack för att du kontaktade oss!
Ditt paket skickades den 26/1, men eftersom att det innehöll Nail Art Primer Base Coat Pen UV Gel (5 ml) kunde vi tyvärr inte skicka det med Expressfrakt på grund av internationella luftfartsrestriktioner, utan var tvungna att skicka det med vanlig post. Detta innebär att paketet beräknas komma fram mellan 10-20 arbetsdagar efter att det skickats. Vi beklagar att du inte informerats om detta tidigare, vi har ännu inte hunnit lägga upp information om den på vår hemsida, men detta kommer att ske snarast.
Vi är hemskt ledsna för situationen som har uppstått, och jag vill kompensera dig genom att återbetala din fraktkostnad. Går det bra?
Tveka inte att kontakta oss om du skulle ha ytterligare frågor!

Med vänliga hälsningar, LightInTheBox Kundservice


BRA DÄR kina affären. Tycker verkligen man inte kan ta betalt för saker man inte kan hålla. Och är det så att man beställer saker som inte går att skicka på det ett sätt, så måste man ju för fan säga det då. Sätt ett märke på dom varaor som inte går att skicka med flyg? Så då vet kunderna det och är bredda på det.

Men nu har jag lagt ner tillräckligt mycke dålig energi på detta och hopas på att detta paket kommer snart   !

Idag har jag oxå tagit itu med ÅRSRÄKNINGEN för mitt förvaltarskap till Roffe. Satt igår typ tre timmar och gjorde i ordning allt och kollade upp vilka papper som fattades. Så idag har jag ringt runt och samlat in dom papper som fattas. Så förhoppningsvis kommer dom innan veckan är slut så jag får lämmna in allt till min sexiga revisor!

Nu ska jag fila på mitt nästa inlägg så ha det till dess!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards