Jag kan allt

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Isabella - 4 februari 2014 12:54

Tycker att alla ska göra de någon gång i veckan. Vare sig man är man eller kvinna, ska man få känna sig JÄVLIGT duktig någon dag i veckan.

Idag har jag en ledig dag och de var bra så jag hinner komma tillbaka till 100% efter bajs sjukan.

ringde faktiskt till jobbet idag och och berättade med en glädjade ton att i morgon kommer jag och jobbar som vanligt.   

Känns bra faktiskt. Idag klev jag upp kl 6.10 , rörde ihop en deg, rullade 8 frukost bullar och lät dom jäsa medans jag tvättade av mig ALLA bajs bakterier.

Så när gumman vaknade i dag kunde duktiga och flitig mamma erjuda nybakta varma frukostbullar   

Sedan blev det lite dator jobb och jag skrev et inlägg till er. Tyvärr så insåg jag efter att jag gjort inlägget att jag lagt in det på fel blogg   

Jag hade råkat lägga in det på min foto blogg, vilket var helt fel. Så då sket jag i allt och for till Coop för att inhadla skaer till nätsa upp drag för idag.

Jag har nämligen gett mig in i "pulld pork" smeten. Just nu har jag en sådan i min ugn och det kommer att bli SÅ spännande ikväll att prova denna rätt.

Min gubbe har ju ätit detta på festivalen i sommar, men jag köpte aldrig en.

Iallfall så hade jag några mål med denna dag. Några skaer jag tänkte genomföra.


1. Frukostbullar

2.Pulld pork

3.Kolla igenom Rolf papper för årsredovisningen

4. Prova göra naglar på mig själv(trots att jag inte har någon primer) !

5. Skriva på bloggen

Jag kan meddela att nu när kl 13.30 har jag gjort tre av 5 saker. Naglar och broders papper kvar.

Tråkigt detta  med papper. Egentligen vill jag bara blunda och hoppas på att någon tar över.

oddsen på det är ju typ 0 , troligen har jag bättrre chans att vinna på lotta.   

Så nu mina vänner drar jag mig tillbaka och kollar igenom papper.

Blir min pulld pork (min ena vän Nicke trodde det hette "poopt pork"   ) så kommer jag lägga ut recept och bilder.

Pöss på er där ute !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards