Jag kan allt

Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Isabella - 6 februari 2014 09:53

Förra veckan hittade jag i en tidning att teatern "Glada-hudiks" skulle komma till Umeå i maj och uppträda med en ny pjäs. Jag vart super glad ööver detta och i en ilfart ringde jag till Micke förr att berätta detta och att vi borde fara. Detta vart ett platt fall i min gladhet.   

Han var inte allt intresserad och tyckte det bara känndes jobbigt efter som det var mitt i veckan? Detta tyckte jag var mycket konstigt för vi hade pratat om detta förr att vi skulle vilja se denna teater grupp.

Skam den som ger sig tänkte jag din sur gubbe, då far jag med någon annan då.

Frågade direkt mina gammal arbetskamtater från Moröbacke. Sara nappde direkt och vi bestämde att kolla upp detta mer ordentligt. Igår frågade jag oxå Rebbe om hon skulle vara intresserad att följa med och vi skulle typ ha en tjej kväll.

samma med henne, nääää det är mitt i veckan och nääää det vill jag inte.   


BORING !

Vad är det mer er tråkmånsar????

Efter middagen så brukar Micke gå ut en promenad och jag hoppade i duschen. När jag komme ut ur duschen så hittade jag ett paket i soffan, där det stod.

ÖPPNA ÄLSKLÌNG !

Åhhh herre gud !    till mig ??!!!

Jag öppnade och möttes av ett hafte med några sidor. Så här såg det ut.



Detta var första sidan !

 

Sidan nummer 2

 

Sida nummer 3

 

Sida nummer 4

 

Nummer 5

 

     

Min älskade micke hade redan köpt tre biljetter till denna föreställning redan i januari. Han hade i helgen väckt Rebbe och frågat henne vad hon skulle göra, för jag hade ju tänkt köpa biljetter och fara med någon annan......   

Så igår fick jag min tidiga present pgr av att jag mitt yrväder egentligen förstöde för mig själv.

Men min man är fan i mig världens bästa på att hitta på presenter!

Och vilket roligt häffte han hade gjort till mig.

Hur ska jag kunna överträffa detta nu?

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards