Jag kan allt

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Isabella - 22 februari 2014 15:40

Så ja nu har vi snart avklarat halva helgen? Ja tydligen går tiden fortate än vaf jag vill.

just nu är jag i en period där jag är SUPER SUPER utråkad på att gå i detta ekorrehjul som vi människo befinner oss i.

Sova ,jobba ,äta och skita ??   BORING så in i böveln . . . .. . .. ..

Nu ihelgen hade vi ju lite saker vi skulle avklara och vi har avklartat Burträskmarknaden.

Hem komme vi med bröd, rökt hjärta,rökt file, must, salami Och man undrar varför man går upp i vikt?

Hahahah!

Och sedan nu sitter jag och väntar på att vi ska fara på in julklapp. Vi har nämligen bokat bord på Lyx resturangen Bryggarbacken (japp mer mat   ) nu kl 17. Roligt och spännande kan jag tycka. Det tråkiga är att tydligen har jag fått ett mjäll anfall. Brukar alldrig ha det ,det var typ 3 år sedan jag har haft det och ja just nu har jag det. Ser inte bra ut när man har mörkt hår   Så jag har idag varit till appo och inhandlat riktigt mjällshampoo. Dyrt , och jävlar om det inte hjälper!

Efter middag rullar vi vidare till bion och ser en ny film. Vet inte vad den heter, med den handlarom hitlers tid och något om konst. låter inte så bra , men jag tror den är det.

Veckan har varit lite strulig.

Mitt paket som jag har väntat på komme. Lyckan var total i typ 4 sek. På aviet jag fick stod det att jag var tvungen att betala ytterliga 272 kr i en tullavgift och en avgift posten tagit??? Jag kokade som bara den. Skrev ner några väl valda ord till firma jag bestättde detta ifrån, med många svordommar. Jag har INTE fått något svar av dom. Kommer troligen inte få det heller. Iallfall så här är namnet på sidan jag beställde ifrån.....


LIGHT IN THE BOX  

Mit råd till er är att beställ inte saker därifrån Dom suger röv på att lova vad dom håller!

Sedan så har vi tydlien oxå fått våran andra resa inställd   I måndags komme ett meddelande från Detur att resan var inställd pgr av att det var förlite bokade platser!!!   

Jag kokade över och svor en massa IGEN!

Så nu sår vi på noll igen och ska försöka boka en resa en tredje gång. Denna gång tar vi Spanska kusten.

Så ja lite strul har det varit men man dör väl inte av det.

Nu ska jag fara och äta och försöka njuta av den halva helgen som är kvar. Så ha det tills nästa gång.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards