Jag kan allt

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Isabella - 26 februari 2014 13:25

Allså vilken himmla överaskning vi kan få nu    Som ni allavet så har jag och min familj bokat två utlandsresor, och båda har blivit inställda. Så igår satte vi oss och sulle boka för tredje gången gillt.

Vi hittade ett ett bra allternativ (billigt och 4 stjärnigt) och det var en havsbild. Men detkonstiga var att det fanns inga bilder på hotellet. Så vi googlade och googlad. Och hittade några hotell. Men kunde interiktigt förstå vilet det var. Men bilderna vi såg såg lyxiga ut ,så vi slog till och bokade fast oss.

Efter vi gjort det skulle vi kolla in sidan igen och då ser jag till min förvåning    att vi bokat ett "HEMLIGT" hotell ?!!

Om vi bara hade läst ORDENTLIGT så hade vi sett att det stod att resebyrån väljer mellan alla 4 stjärniga hotell och att man får veta samma vecka man åker vilket hotell man ska bo på ??

MENNNN VAD ! !

Hur dumma är vi?? Och inte kan man skylla på någon heller.

Så nu har vi bokat en resa till Costa Brava allinclusiv 1 vecka , men hotellet är hemligt tills sista veckan.?? Bra jobbat familjen Lindgren   

Men man vet ju aldrig, det kan ju bli ett super bra hotell som ligger alldeles brevid stranden med havsutsit.

Men våran tur "troligen NOT" !

Men huvudsaken är väl kanske att vi får semester.

Idag har jag oxå varit duktig och tagit första steget till att få komma och träna på gratis gymet på Brinken. Börjar så, när jag inte vet hur min fot j . . . l kommer att reagera på detta.

Hoppas jag kommer att hålla mig i skinnet och iallafall försöka vara där ter gånger i veckan   


Nu blir det surfa runt, lata mig innan jag ska ut och jobba lite extra ikväll på Älvsbacka.

Hoj på er !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards