Jag kan allt

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Isabella - 11 februari 2014 13:04

Jo hej på er. Tisdag idag och jag sitter ned körd i min soffa. Fan vad nice med korta arbetsdagar   

tänk er om man hade möjligthet att bara behöva jobba 50 % ?  Det skulle ju typ vara hur roligt som helst.

Jag har haft en super bra helg. Mysit hemma vid och sedan lite fest med ett heltokigt gäng!

Som vanligt när man går all in så blir det lite tokigt, lite samtal, efterfest tankar och en massa skratt och tyvärr kanske två eller fyra shotar för mycket. Men så länge man har roligt så går det väl an.   

Söndagen vqr seg som bara den men jag tog mig upp kl 8.00 myste i soffan fram till 14, gick på affären, lagade idag, myste vidare i soffan, myste ner mig i sängen och hipps vipps så ver det måndag och klockan ringde sitt sata juva plinnnn PLIINN PLINNNG i mitt öra. inte en utan tre gånger, för man måste ju snooza så länge det går.    

Måndagen var helt ok. Fösst roligaste jobbet i världen (över driver kanske lite men roligt har vi iallafall), sedan med Rebbe till stor tandläkaren, hem och göra varmkorv med lyxig mos och räkssallad på. Sedan ägnade jag kvällen åt att göra naglar på mig själv.

Hade inga gel naglar i går på jobbet, och mina vanliga naglar har blivit helt konstiga. Jag har googlat en massa om detta och jag hittar bar en massa kansken?? Det finns som inget konkret att dett bör du göra om dina naglar är så här .......

Min är super mjuka (så att dom viker sig åt fel håll typ hela tiden) och dom skivar sig och spriker jätte lätt.

Det gör rent ont i dom. Så jag var tvungen att lägga på förstärkning igår, för annars så kan jag inte jobba.

Fortfarande har jag inte fått dom sista grejorna. Kollade statusen i går och det står satt dom fraktas än ???

Allså jag håller på att koka över snart. Jag som vill börja öva på olika människor. Men jag vill inte va och dom ska lossna. Man vill ju att det ska bli bra oxå.

funderar skarpt på att snart bestäla sakerna från ett annat bolag och sälja dom där när dom kommer ( om dom kommer)   

Ska kolla in vad det skulle kosta på nagelvaruhuset. Det företwget är då i Sverige och sist så komme då varorna på två dagar. Helt sjukt snabbt tycker då jag.   

Nu mina vänner skaj ag snick snacka med dotter som är hemma för att hon har spytt och då är det min plikt att vara med henne, trots att jag inte gillar spya.

Så ha det nu bra så hörs vi sedan

  


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards