Jag kan allt

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Isabella - 13 februari 2014 15:26

Ja en timmekvar jag sitter här och lata mig. Hur gick det nu med min lyx dag??

Kanske inte på det sättet jag hade viljat. Det slog mig när jag kome hem från affären att det verkligen behövdes städas och skuras   

Varför i helvetet har ingen gjort det ?? Troligen för att ingen har orkat och alla tycker det är SKIT tråkigt.

Så det hamnade på min lott just idag. Så tvättning och städnig och ett trevligt sällskap av gulliga Helen har jag oxå hunnit med.

Jag känner mig rätt näjd endå över dagen, och vad är inte trevligare än ett rent och fint hem.

Idag jar jag oxå tagit fösts stegen i i "gammel världen" , på vilket sätt ska ni få veta lite senare ikväll. Kommer att lägga upp före och efterbilder från dag och lite annat smått och gott.   

Så ni går ha det super bra nu mina läsare så återkommer jag sedan.

Kram på er   



Av Isabella - 13 februari 2014 08:57

God morgon på er   

Ledig iidag och jag ska bara göra saker jag vill (förutom att tvätta). Idag har vi torsdag och jag kommer att förbereda för lite främmande ikväll!

Vi kommer nämligen att ha Stina och Nicke här på mat som tack för att han hjälpte en ensam kvinna kl 8.00 att bära upp en dela  av min ortoligt snygga soffa, och dom ska börja träna Kayla (deras nya hund) på att följa med till folk.

Så ikväll kommer dom en lite stund, och käkar och snackar.

Igår kväll jobbade jag och ja vi har så roliga vårdtagar   

I får går var jag hos en mycket rolig dam. Hon frågade vart jag bodde. Jag svarade på a-torp. Jag berättade oxå då att jag skulle ta bussen hem.

Då vart hon mycket förvanad och sa :

-Men varför då? det är ju så nära ,dit kan man gå?  Hon tyckkte nog jag var lat   

- Hur vet du vart det är frågade jag?

-jo men det vet jag, sa hon malligt till mig.


Igår då, var jag hos samma kvinna.

Hon frågade vart jag bodde.

-ja jag bor på A-torp

-Men herregud så långt bort, visst åker du då buss eller bil till och från jobbet ! ?

Hahahahah allså kan man ha roligare och alla dom gulliga kommentarerna man får.

Det låter kanske inte så himmla roligt nu här, men när man är närvarade med dom här härliga personerna, så är det betydligt roligare.

Nu ska jag klä mig skriva ner saker jag ska handla, handla och sedan hem och bara njuta, tvätta och slappa tills jag ska börja med maten.

Vi komemr att höras mer idag bloggen och vänner!


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards