Jag kan allt

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Isabella - 7 februari 2014 14:59

Fredag i dag trallla tralla tralla lllaaa   

Tanken var att jag och min fina lilla djur kompis Stina skulle ut, men ändrade planer vart det. Gör inget för då blir det fest med min andra fitt och tiss vän Sara i morgon och om jag har tur kanske jag får gå in på det enda disko vo har i morgon och danska skiten ur mig (för det kan dröja till nästa gång den chansen kommer igen.   

Hoppas denna låt spelas isåfall om vi ska på disco   

Då ska jag bli som en orkan och blåsa ut hela danskgolvet på en dans !

Men blir det pub kan jag leva med det oxå. Jag brukar ju smyg dansa här hemma när ingen ser det. Då sätter jag på musik och släpper lös alla delar på min knubbiga kropp och hoppar i takt till musiken    Det skulle ni vilja se va??? Men det kan ni glömma!

Idag käa vänner harjag varit till farbro doktorn eller ska vi säga "doktor lika gammal som jag och tyvärr snygg var han oxå"   

Och givetvis hade jag haft på mig sata skorna hela förmiddagen, så mina fötter var kalla och lite äckel fuktiga    IDIOT !!!

Tur som böveln att jag rakade benen igår iallafall.

Inget maratonlopp rekomenderade han, men han ville att jag skulle träna foten hos sjukgymnasterna. Ja jaja så jag snällt och tänkte ok.

Så att det blir det, i typ 1 månad. Känner jag inten förbättring så skiter jag i det och begär en rönken.

Nu har jag kommit hem och ska snart tömma tarmen och sedan tvätta mig, göra middag, naglar på en gull unge, mysa med gubben, pussa på gubben och kanske krama kudden tills i morgon.

Imorgon SKA jag fara och köpa bad kort och börja simma livet ur  mig. Nu är det dax att sluta ha dumma ursäkter.

Så skönt med helg men faktisk tycker jag att jobba är rätt trevligt oxå. Idag har jag skratta ihjäl miig med mina arbetskarater och det är sådant som gör att man vill komma tillbaka. Så tacka herren för helger, men veckor är rätt trevliga oxå.   

Hoj på er !


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards