Jag kan allt

Alla inlägg den 15 mars 2021

Av Isabella - 15 mars 2021 20:10

Men halljo på er alla läsare 

Idag är det måndag och jag har påbörjat min jobbar vecka. 

Helgen rusade förbi med en jäkla fart som vanligt. 

Fredag började vi med mat och öl hos bästa grannen Anna-karin. En super god gryta hade hon slängt ihop. Sedan var kvällen full späckade med både övnings dans, kanalsökning, porr sökning och livet stora gåtor. Allså en otroligt bra kväll och den slutade som alltid med att vi rastade hundarna kl 3.00 på natten    Lördag så blev det en lugn dag kan man väl säga. Lite små promenerade med Dottan. Jag var oxå till Lidel och fyllde på mitt Pepsi max föråd. Sedan bestod hela dagen av att vila till sig i soffan med hunden och tv. 

Söndagen sparkade jag mig ordentligt i baken och fick med mig på vägen både Rebbe och Micke på en lång prommis. Vi gick ända bort till Lejoströms bron och hem. En välbehövligt promenad både för männsikor och hundar. Riktigt skönt och en smula underhållande, för Rebbe ramlade två gånger    Efter promenaden åkta jag och Micke till Solbacken för att jag behövde införskaffa mig en ny kupevärmare. Det finns ju inget som gör mig så irriterad, än att sätta mig i en kall bil på morgonen.  Så när vi lix var där uppe så passade jag på att gå in Lindex, där jag fått mig ett present kort.

Jag hade redan handlat lite på det med hade kvar hela 300kr. Så jag parkerade Micke i bilen och gick in för att titta runt. Då hittade jag en ny bh och trosor. För en gång skull tänkte jag nu prova köpa en bh utan bygel. Valde rätt storlek och hittade ett par trosor som passade till. Trosorna var  inte av den modellen jag brukar ha men en då rätt rymliga tyckte jag. 

För er som undrar så brukar jag mest ha boxer trosor eller hipsters trosor. Jag är inget fan av att ha små små trosor som glider in här och där. Jag vill ha ordentliga och bekväma trosor och när det gäller bh så brukar jag oxå hellre välja ordentliga och bekväma med breda axelband. Men nu hittade jag både bh och trosor som jag fick för mig skulle bli bra. 

Kyss mig i röven vad fel jag hade. När jag kom hem duschade jag och skulle då prova mitt nya snygga sett.   

Bh var VÄRDELÖS. Innan jag hunnit ut från toa så hade båda pattarna hoppa ut till hälften. Troson var en modell som skulle naturlig vara i röven    Bh försökte jag ha i ca 1 timme. Sedan tröttnade jag på att hålla på att stoppa in pattarna. Så den åkte av. Trosorna har jag tjurats och haft på mig nu hela dagen. Men nu när jag duschade så så åkte dom av för första och sista gången. Hela jäkla dagen har jag varit med en hand i röven och försökt dra ut dom. Men till vilken nytta, när dom vid nästa steg har åkt in igen........

Nä jag ger upp att prova något nytt. 

Jag fattar inte hur tjejor gillar att ha string???? Helt ofattbart för mig att vänja mig vid något sådant. Tro mig jag har provat det och jag blir fan galen.

Jag blir typ som en hund som vill dra baken på marken. 

Men man måste ju testa innan man inser att mina hedeliga boxer trosor är bäst för min stjärt. 

Om det nu finns killar som läser denna blogg så innan ni går och köper string till era kvinnor så prova gärna själva ha ett snöre i röven 1 dag. 

 För er som följer bloggen vet ni ju att jag la upp ett recept nyss på kycklingbiffar med sting. Jag hade ju ingen bild på dom för jag hann äta upp innan jag kom på att ta en bild (största bevis på att jag är ingen riktigt bloggare). Men här kommer en bild på tallriken jag åt dagen efter. 

 

Prova göra dom. Det var jätte gott. 

Nu ska jag klia min hund och försöka låta bli att klia mig själv. 

Ha en tevlig kväll på er alla. 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards