Jag kan allt

Alla inlägg den 31 mars 2021

Av Isabella - 31 mars 2021 08:28

God morgon på er. 


Oj så dum jag var som for och jobbade i går. Från huvudvärk över gick det till feber, en galen värk i leder i kroppen och en gigantisk huvudvärk. När jag kom hem från jobbet stod tempen på 39 grader och låg där stabilt fast jag tog alvedon. 

Sedan kom natten. Jag tog avsked av Micke. Gjorde klart för han omm att Doris skulle till Burträsk om jag dör. 

Allså det var hemskt i natt. 40 grader feber frossa, värk i lederna och huvudvärk. Jag var sämre nu än jag var när jag hade covid. 

Har sjukskrivit mig idag för jag har fortfarade kvar feber och andra symtomer.  Börjar redan oroa mig för nästa spruta jag ska ta om 4 veckor. Så säger folk att man blir oftas sämre av den andra    Är det ens möjligt? 

Kan väl tycka att det är lite dumt att jag ska stå för karendagen när vi som jobbar inom vården är nästan tvingade till att ta vaccinet. Jag skulle bli glad om den togs bort om vi nu ska måsta vara hemma för biverkningarna av sprutan. 

Idag ska jag inte göra något. Förska ta mig en prommenad med hunden efter 12 och sedan bara chilla och äta alvedon och hoppas på att detta går över. 

Detta var ingen dans på rosor med "lite biverkningar" kan jag lova. 





Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards