Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Kalas och stress men ok endå

Av Isabella - 21 mars 2010 21:07

Idag har det varit en vanlig dag som man säger.

Inte bra och inte dålig heller.

Om vi börjar med det dåliga. Kom hem efter halv nio och la mig i sängen för att få försöka sova lite. Men det gick väl så där kan man väl säga. Jag tror jag somnade ca en timme innan jag var tvungen att kliva upp...phu så tråkigt.

Jag har varit skit trött hela dagen men inte kunnat vila för vi har gjort daker som man måste idag. Så det dåliga var att jag inte har sovit så mycke idag.

Den till det bra.

Pappa fyller år i morgon men vi var dit bjudna idag. Mycket gott fika och vilka goda tårtor Kerstin hade gjort...mmmuss  

Grattis till min älskade pappa vill jag säga. Hoppas du får en trevlig dag imorgon.

Efter vi kommit hem så var det bara för mig att fara och handla för på tisdag ska jag ha mina arbetskamrater på middag och Micke far med bilen i morgon till Innansjön i tre dagar, så jag var tvungen att göra det idag. Sedan stress laga mat så Rebecca han äta innan hon skulle på träning. Efter vi ätit var det bara att fara med henne till träningen. Hon skulle träna mellan 18-19 idag. Och medans vi väntade orkade vi inte fara hem så vi for förbi syrran Lena och hälsade på en kortis.  

sean var det bara hem och lägga sig i 30 min innan jag var tvungen att börja göra mina mackor innan jag skulle fara till jobbet. Och här är jag nu.

Som jag sa från  början...en helt vanlig dag i Lingrens familjen....

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards