Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Tänker till

Av Isabella - 1 april 2010 01:41

  Sitter nu på jobbet och funderar hur detta ska gå.

Som ni såg så klaffade allt och i morse när jag kom hem så satte jag mig och bokade resan. Så nu är det ett FAKTUM....!!!!!  

Jag kommer att åka med David den 3 maj och kommer hem igen den 18 maj. Det kommer att bli otroligt spännande och intressant att komma till ett land där man smällter in bara. Visst har jag alltid kännt mig välkommen i detta land oxå men under mina 32 år som människa har jag fått denna fråga OFTA när man träffar nya människor...

-Ja ha få se vart kommer du ifrån då? När det är vanliga trevliga människor så brukar jag ju säga att jag är adopterad och kommer från Chile , men är det ett pucko på krogen har det hänt att jag blir irri och då brukar jag säga från fittan presic som du!!! Hahahha oftast blir dom lite ställda och man går därifrån med ett lende...  Så ni förstår nog vad jag menar när jag säger smällta in, jag är en av dom på något roligt sätt.Har kollat passet idag och det är då gilltigt. Har knopat ihop ett brev som jag förhoppnings vis kommer att skicka imorgon.Så hon hinner få det innan jag kommer, vore ju bra om hon fick veta att jag kommer ner innan jag är där.   Resten av dagen har jag städat och tyvärr så blev det inte så hemskt mycke sova för mig men en stund på eftermiddagen. Sedan på kvällen hade ju Rebeccas skola en cafekväll. Men lite uppträdande och så fick vi se vad som hade pysslat med för projekt i höst här. Rebecca visade mig en täckning hon hade gjort på bilden tror jag som jag vart så HIMMLA KÄR I. Allså den var skit cool och jag sa att när du tar hem den så måste du vara försiktig för den ska jag rama in. Vi vart väl kvar där fram till kl halv åtta och sedan hem och bara invänta att få fara och jobba. Micke for föresten iväg och fixade bilen som har haft lite ont i växellådan. Men nu går den som en klocka igen och vi har nu alla växlar tillbaka. Roligt tycker jag   Och ett STORT tack till Danne som hjälpte oss, du är en guld kille , det vet du va??? Tack vara han så kan vi köra denna lilla gulliga bil ett år till ...hahahahaha   Nä nu ska jag kolla in tv lite och sedan blir det lite mer tv...god natt på er alla.

 
 
Moa!

Moa!

1 april 2010 02:38

Så himla kul! Jag önskar dej all lycka i världen Bella!!!

http://www.moalundmark.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Lördag 11 maj 16:05


....... Isabella och jag är alkoholist. För 6 månader sedan vaknade jag upp en lördags morgon, bakis och med totalt minnes förlust sedan kl 23 kvällen före. Ångesten var enorm och kroppen skrek. Jag har lyckats igen bli as packad. Stort jävla gratti...

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards