Jag kan allt

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Isabella - 27 april 2010 21:18

Japp nu avslutar jag den så jag kan göra en ny innan jag åker så ni har något att göra tänkte jag.

Ska redovisa nu?


Min fråga var ju.

Är nu nöjda med er liv? Jobb,kärlek och familje liv?

Så här har 20 människor svarat (dåligt deltagande)


40% är nöjda med familj och kärlek

 0% med bara kärleken

15% bara med jobbet

45% Hela livet är underbart.

Måste väl säga att det inte var så oväntat att sissta alternativet hade mest röster.Men vad som förvånade mig var att ingen hade svart bara kärleken.

Men där ser man. Så nu ska jag ta och klura ut vad nästa omröstning ska handla om.  

Nu har jag klurat och den finns nu . Blir intressant att se vad ni har svartat nu när jag kommer hem. Och då får ni även veta saningen om vad som hände.

Av Isabella - 27 april 2010 08:33

Har nyss kommit hem och  har hunit borsta tänderan , gett min kisse mat lagt mig i sängen och tänkte bara säga god natt.   

Känner mig ro fylld och till gott mod. Idag blir det nog inte så himla mycke gjort. Ska sova och sedan blir det väl att laga mat till mina meddlemar av denna familj. Micke har turen att få jobba i veckan, om man kan kalla det tur. Det blåser kalt och det har regnat, plus att detta är sissta veckan vi har med varanndra innan jag ska fara.

Tror han hade önskat att vara hemma med mig. Men jobba bör man annars dör man...hahahah  

Nä mina vänner små nu ska jag krypa ihop och sova sött eller fult ...

  

Av Isabella - 27 april 2010 01:50

Ja nu har jag sett mitt sissta Spårlöst. för nästa gång det är då sitter jag på ett flyg (hoppas jag) mot Chile....  

Kan ni tänker ar att detta händer...nä det kan ni inte flr jag tror inte ni örstår känslan. Men nu pirrar det och känns lite jobbigt samtidigt.

Jag har ju aldrig varit så långt hemifrån någon gång i mitt liv!!!  

Men det är väl nervositeten förstår jag. Det kommer nog att gå bra.

Min rese kamrat David skickade mig ett meddelande över facebook, och frågade vad jag hade för plan??? Hahahah sa jag du jag har inte plan? Jag litar på dig....han skrattde och sa

-jo men du måste ju ha en plan!!!

Så nu får jag väl göra en lite plan då!   

Tror att in plan är så här.

Vi åker ju den 3 maj kommer fram till Chile den 4 maj på förmiddagen, till Santiago. Vad jag förstod skulle vi träffa Davids mamma och få sova hos henne första natten. Blir bra. Sen tyckte David vi skulle shoppa lite och se staden, blir oxå bra. Man kan ju inte missa det när man är i en stad som har nästan lika mycke människor som det finns i hela Sverige   

Sedan vill jag nog att vi tar oss ner mot där min mammaska befinna sig och börjar leta. Jag hoppas på att jag får svar från Sename. Jag har nämligen frågat om dom kan stämma träff med min mamma och mig och hjälpa till på det första mötet. Har inte fått något svar än, vet inte om jag hinner få det heller. Men om inte så har jag ju den förträffligt snälla David med mig och med hans kontakter och otroligt snälla släktingar så kommer vi nog att hitta henne. Vi vet ju på ett ungefär vart hon bor. så det är nog min plan. Tror ni den håller?   

Jag hoppas iallafall det. nä nu ska här kollas in lite tv och sedan lite mer tv....vi hörs väl imorgon hoppas  jag....visst jag ansvaret ligger till 90% på mig, men glömm inte att 10% ligger på er, alltid roligt med komentarer och lite gästboks inlägg....

Kram på er alla där ute

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards