Jag kan allt

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Isabella - 12 april 2010 14:12

Ja nu får man ju skylla sig själv, men vad fan......   

Hann inte mer än hem i morse och la mig och slö tittade på tv så ringer telefonen.........

Såg ju direkt att det var från kommunen. Hoppades in i det sissta det det skulle vara syrran....men ICKET...  

Nä det vard en underbara vik-samordningen. Visst jag har satt mig till deras förfogan och dom har inte gjort fel men jag hade hoppas på att få sova i natt i MIN SÄNG   

Men nä så jag måste jobba i natt med. Men man ska inte klaga. Det finns dom som inte har något jobb och inte kan köpa mat och inte kläder och inte göra roliga saker och inte köpa godis osv....

Så tack lilla Charlott för att du ringde. Sen har ju jag en viss skuld som ska betalas så jag behöver nog fan jobba lite.

Har hunnit städat ,handlat och nu så har jag förberätt en underbart god middag till min man och dotter.

Grillat och potatis med en super god sås och majskolvar....mmmmmmuuuuu

Så nu hörs vi väl i morgon eller fram över här.

Kram på er   

Av Isabella - 12 april 2010 09:34

   Här kommer några få bilder från helgens fix och trix.

föst kommer det en bild från fredagen när vi hade chokldkväll. Micke har samlat och samalt i flera veckor olika saker till kvällen. Det fanns hur mycke som helst och gissa om man vart äcklad rätt snabbt. Vi han inte änns smacka på alla grejor innan det tog stop.  

  

Sedan nu kommer en bild på lördagsmiddagen Micke lagade. Det var ju hare med klyftpotatis och sen OTROLIGT god sås som han gjorde.

  

Sedan den sissta bilden är från våran misslyckade cykeltur. Vi hade ju tänkt cykla ner ot älven och ta lite foton men det var ju inte riktigt så.

Men när vi gick gemom bonstan så var jag tvungen att ta ett kort på ett jätte gulligt fönster. Ett fönster som väntar på att få blomstra igen till sommaren.

  


Av Isabella - 12 april 2010 06:17

Men allså, redan måndag igen. Vad dagarna springer iväg nu.  

Just nu sitter jag och inte gör ett skit. funderar på vad jag ska göra idag. Kanske jag har så tur att min vän Stina kommer förbi på en lite kopp kaffe och paj.

Nu går jag av min helg och nästa gång jag gör det då åker jag till CHILE...fan vad nära det är nu.   

Kan väl säga att min nervositet inte blev bättre av att jag såg på nyheterna igår att ett plan hade störrtat !!!!

Men men inget att göra åt. Tur var ju att det inte var när jag ska åka. Förhoppnings vis så sjunker chansen att vårat plan stöttar..hahahah

Nä ska ta och fika nu lite och sedan arbeta lite nu på morgonsidan.

Blir nog att se Solsidan när jag kommer hem.

Hej hej  vi syns sen   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards