Jag kan allt

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Isabella - 20 april 2010 21:29

Sitter nu på jobbet och gör inte så hemskt mycke frörutom att pratar med er, men det är ju tillräckligt.   

Ialfall så har dagen varit toppen tycker jag. Sov fram till två idag och klev upp till en städad lägenhet. Skönt med servic. Tog min fina cykel och trampade mot Coop. In handlade lite grejor till middagen som bestod av grillad fläskfile och potatisgratäng men sås och majskolvar..mums filli babba   

Jag hade nämligen lovat min far att vi skulle vara hundvakt i några dagar så pappa och Kerstin komme med Mimmi idag och då passade den perfekta dottern på att bjuda på mat. Dom var nöjda och vi var nöjda...hahaha

Efter maten vart det kaffe och sedan tv fram till jag for hit på jobbet.

Förra veckan pratade jag med Micke om att jag skulle vilja ha ett spel på min dator. Ett spel som jag har haft förr. Jag skrev om det i veckan, det där man söker saker på engelska. Iallfall så hade han fixat hem det , men han sa till mig ikväll innnan jag for att det inte fungerade så det blir inget spel. Så lite lessen var jag över det, för om jag haft det så hade jag ju kunnat spela hela natten...hahahaha  

Men vad ser jag när jag slår på min dator nu här på jobbet....!!!!

Han hade lurat mig....världens snällaste kille har lagt in det så nu kan jag spela hela natten..jippii vad roligt.  

så nu mina vänner så vill jag bara säga god natt och sov gott, för här ska det spelas....kram på er

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards