Jag kan allt

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Isabella - 26 april 2010 23:14

Japp nu har ja inte bloggat på hela helgen, det beror på att jaghar varit hemma hela helgen och vi har haft en del aktiviteter för oss i våran lilla familj,

En del kort har blivit tagna så jag har suttit just nu och fixat med dom så nu ska ni få vaeta hela händelse förloppet....  


Jag börjar med fredag....

Fredag: Vart en bra dag. Sov en stund när jag kom hem, men inte så länge. Vaknade och jag och Micke hjälptes åt att stor städa, skura golv, tvätta pluss att vika in tvätten oxå. Brukar ha en tendens att lämna det några dagar....men inte i fredags...vi varså duktiga. Lagade en god middag var och skjusade mamma till någon körövning. Camilla komme och i hade bestämt att vi skulle titta på en film. Så en riktigt tjej film vart det.    Den hette Precious. Tror en del av er har hört om den. Kanske inte den bästa jag har sett men det är mycke känslor och rädsla i den. Tycker att man ska se den om man är tjej. Jag rekomenderar den....

Sedan var det god natt...

 

Lördag: Ja Rebbe hade teakwondo tävling på dagen från kl 8-17 så ni kan ju gissa vad vi gjorde...????  

Japp vi var där nästan hela dagen. Rebecca var duktig och tog silver.hon var tvungen bryta sissta matchen för att hon och killen hon gick mot råkade sparka ihop ben mot ben som dom fick rejält ont båda två. Men gumman grinade så mycke så hon bröt, men silver vart det och hon gjorde det jätte bra. Grattis gumman du är så duktig....  

    

Under dagen var lilla charmtrollet Billy och hälsade på oxå på tävlingen, så självklart var jag tvungen ta en bild på han oxå, man kan ju inte låta bli.

  

Och till slut vart det slut på denna tävling och priser delades ut till dom som fått pris. Rebecca var självklart fram och hämtade.

  

Direkt efter tävlingen hade vi gjort oss i ordning för att fara på en thai fest vi hade blivit bjudna på. alls man kan säga mycke om thaiare me nnog fan kan dom laga god mat. Och hur mycket som helst oxå.

  

Det var jätte trevligt med dans upp visning och jätte god mat. Här har Micke fått något JÄTTE STARKT av Whan, han blev alldeles röd i ansiktet p en gång och svetten började rinna..hahahahah  

  

Otroligt vad fina kläder dom har på sig när dom dansar, och man kan ju inte säga annat än att dom är riktigt vackra.

  

Detta är vår vän Whan som vi har turen att få komma på middag hos ibland och få oss riktigt god mat.

  

Lördags kvällen slutade med att vi åkte hem kring halv nio och så den nya Wallander, kan säga att den sög fett. Fan vad dåliga dom har börjat bli.

 

Söndagen: Var en lat dag för oss. Vi var runt på loppisar och så for vi förbi parken. Där hade dom antikmässa. riktigt roligt att se. Men att köpa var ju en anna femma. Allså så dyra en del grejor var??? Kan inte tor det   

Hittade detta fot på någon dans loge som har funnis här omkring någon stans. Hahaha om vi ni tycker att alla ser likadana ut idag, med kläder och etc..kolla in detta...der ju ut som alla är tvillingar..hahahha

  

Sedan hittade jag då tidens super kamera....det var grejor det.

Sen till den enda grej jag verkligen ville köpa. En Pluto!!! Det vard den första Brio pluto som var gjor och den var skit fin. Men den kostade ENDAST 1300 kr. Om jag hade skitit pengar hade jag köpt den direkt.

   

Efter vårna tripp var det bara att fara hem och börja förbereda med maten. Jag hade lovat Linda och Jörden lite käk så det var grillat och massa goda saker till. gott gott....

Sedan var jag och Micke ut en liten liten sväng och fotade våra fina änder vi har utan för våra garage. Roligt att gå prova det stor objektivet. Vart bra blider.

     

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards