Jag kan allt

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Isabella - 2 april 2010 07:05

Hej hej , sitter nu på jobbet och har gjot mina fyra nätter. Känns skönt. Jag har ju tagit på mig extra denna vecka och fyra i rad är fan lite jobbigt. Men samtidigt så är det tur man har en bra arbetsplats.

Iallfall så igår när jag kom hit på jobbet så var jag in på min mail för att kolla om David hade översatt brevet....... och vad fan får jag se då????

Jo då har jag fått av  resebolaget jag bokat resan med , att dom avbokat min resa för att jag inte har betalat den inom 24 timmar....  

Men vad är det för skit snack. Dom har då dragit hela summan från mitt konto och jag har fått kvitto på det. Visst fattar jag att det blevit något fel och att jag kommer att få fara en då , men jag blir så himma irri när det blir så där.   

Fan så nu har jag skrivit till dom , men som vanligt så har dom ju inte öppet helger. Så det är att bara vänta tills på tisdag.Denna dag som visst är en röd dag ska vi fara och äta påskmiddag till mamma och Ove. Mysigt Lena och hennes barn kommer oxå. Jag har ju lovat mamma att göra en efterrätt oxå. Så det blir väl det idag och inget mer. Bara vila och äta.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards