Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Till Moa

Av Isabella - 19 april 2010 23:59

Men vilken bra idé du hade. Det har jag inte tänkt på .....  

Eller en jätte stor fläkt som vi kan skicka iväg detta moln mot ett annat håll....

Kan vi försöka slå våra kloka huvuden ihop och fixa det här på två veckor vore det jätte bra.

Du är en klippa Moa.....

Sitter nu på jobbet och har fått gå ut extra denna vecka. Kan ju vara bra när man har lite pengar som ska betalas in......  

Funderar på vad jag ska hitta på så här nattetid???

Just nu har jag inga ideér men det kommer väl. Det var synd att Micke inte hann sätta in ett spel han hade tagit hem till mig....

Ett jätte roligt och utbildande spel där man letar grejor i en bild på tid och orden står på engelska.

Lätt som en plätt tycker säkert många men det är det inte...nej nej   

Kan försten skriva lite om mig själv just nu.....

Som dom flesta vet så har jag ju gjort en Gastric bypass för snart två år sedan. Och för dom som inte vet vad det är så är det ju en magsäcksoperation.

Jag har ju mått fantastiskt bra och operationen har varit lyckad. Jag har gått ner det jag velat och känner mig som en NORMAL nu i kroppen. Men nu för två veckor sen har jag börjat dumpa mycke på allt möjligt och haft väldigt svårt att få i mig mat. Och för dom som inte vet vad "dumpa" är så det som man får en akut baksmälla typ. Man börjar må fruktansvärt illa på noll tid och man kan få hjärtklappningar och skakningar. Om man får en ordentlig dumpin så kan det vara så att man somnar efter den har lagt sig. Den brukar hålla i sig ungefär 20-30 min för mig. Och nu senaste veckorna har det varit jätte jobbigt med dom här grejorna. Detta har nu resulterat i att jag har börjat gå ner i vikt igen.   

Visst några kilon till vore roligt men , jag är som lite rädd att detta håller i sig och att jag kommer att rasa lite i vikt. Men det får jag väll hoppas jag inte gör.

  

Det brukar gå över. Nä nu har jag snackat skit en del med er så jag hoppas ni snackar tillbaka med mig, jag har ju en gästbok på denna sida oxå vore roligt och se vilka människor som läser min blogg....

så varför inte skriva ett lite hej och vem ni är......eller......  

Hoppas ni iallafall får en riktigt god natt och att vi syns i morgon......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards