Jag kan allt

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Isabella - 4 januari 2010 20:19

Tänkte jag skulle göra en ny färg på sidan nu, hoppas ni gillar det mina vänner.....

Av Isabella - 4 januari 2010 19:34

Ja idag var det en sådan dag som man kan stoppa upp i rumpan eller inte....som sakt den har inte varit så händelserik. Vakande första gången vi tre i natt då Micke komme på att ha nskulle se små kronorna på tv........ till vilken nytta VA . Dom förlorade de ju  Vilken slöseri med sömn...hahahahaha

Sedan vakande jag vi nio tror jag eller om hon var senare kanske oxå, men låg då och drog mig länge. ringde min vän Mia och frågade om hon och hennes dotter ville följa med på stan. Det ville dom. Micke for till lassa för att hjälpa sin mormor som skulle operera ena ögat idag. Efter några timmar så hämtade vi Micke när dom var klara. Hem värma upp lite käk, iväg till gymet, sringa 3.5 km, sedan var det tänkt till bio men jag vet inte när vi kulle parkera så vart vi då ovänner å det sket sig, hem vika tvätt och nu sitter jag här.

Rökningen går ju bra jag har då inte rökt än, men idag tycker jag att jag har varit sugen hela jävla dagen. Tuggumi, och mat har då inte hjälpt , suget liksom drar i en hela tiden. Hoppas det går över snart för jag vet inte om jag klarardet om detta jävla sug ska vara hela tiden. Hoppas det känns bättre imorgon.  

Hej hej på er alla där ute i cyber världen

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards