Jag kan allt

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Isabella - 15 januari 2010 21:29

Fasen nu är jag till baka igen. Har jobbat i går hel jävla dagen...och jag menar hel jävla dagen. Började kl 7 och slutade 21.15 Hem och tog en dusch och sedan raka vägen till sängen. Steg upp idag igen kl 6 och började 7 till 12 och hem tvärr mysa med Micke och sen sova igen fram till kl halv fem, äta middag ch sen låg jag framför tv fram tills jag for nu på jobbet.   Känner mig lite konsitg i huvudet idag. Känns som jag inte varit hemma på länge. Rebecca sa idag att det känndes som jag flyttat.... men gumman.....  

Iallafall så förstår ni ju att det inte har hänt så mycke intressant i mitt liv...men åt andrasidan så gör det väl typ aldrig det....  

Men iallfall igen nu då så har jag kommit igån lite lite med att fota . I onsdagskväll ringde jag till Jörgen och då var dom och åkte skridskor på sunnanå med barnen så jag for dit och fotade lite. Är inte lätt med det nya objektivet, fastjag köpt ett stativ. Sen har jag nog inte riktigträtt inställningar på kameran. Måste läsa lite till om mörkerkort och inställnigar. Och på onsdag på dagen var jag till Stina och fikade och snacka lite skit och då tog jag med mig kameran dit och provade ta på Morris. jag har några bilder klara och jag håller på att fiffla lite i photo shop med dom ...... roligt  

Imorgon ska vi på Billys dop. Jag har blivet ombed att fota och Micke ska filma. kommer att bli roligt och mysig och e den lilla gull ungen döpas... Nä nu ska jag kolla in internet en stund sedan blir det photo shop för hela natten.......kram på er och här kommer det lite bilder snart.... 

          

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards