Jag kan allt

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Isabella - 13 januari 2010 06:48

Ja snart kan man åka hem och sova en stund. Efter det ska jag nog fara till Stia och ladda om min mp3. Är så fruktansvärt less mina låtar jag har på den och Micke tar alldrig hem musik nu mera. Så nu åker jag till någon anna och laddar ner ny. Fan man blir ju tokig när man är på gymet och hör samma om och om och om igen.....  

Sen tror jag hon har den rätta musiken för att man ska bli lite förbannad och öka takten när man springer på det där bandet. Så det är vad jag ska göra idag, till att börja med.

Sedan vet jag inte. Har fikat en smörgås nu och jag mår då inte illa nu iallfall så det kanske gav med sig det där konstiga.  

Vad som händer ikväll vet jag ej, men troliggen inte så himla mycke. Jag ska  ju upp och jobba i morgon och det blir en skit lång dag. Från 7- 21.15.....men det går bra hoppas jag

Nä nu plocka ihop efter mig här och sedan kanske man får börja åka hem på en stund....vi hörs en kram på er alla  


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards