Jag kan allt

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Isabella - 3 januari 2010 15:49

Jo man vaknade ju med ont ont ont ont överallt. Funderade på om jag skulle kunna ta mig ur sängen. Tur så gör man ju det. Men fy fan vad ont jag har i hela kroppen.

Här hemma är det väl inte dom gladaste minerna just nu. Kanske det beror på mig och mitt rökande eller å inte , jag tänker inte komentera det vidare eller annalysera det heller, det har jag gjort inatt komm vart då inge klokare. Men förmodligen är det mig det är fel på.  

Iallafall när jag komme mig upp så bestämde vi att vi skulle fara och träna, det är väl det man ska göra när man har så här ont. Rebecca ville ju oxå förlja med och träna och jag trodde dom fick det, men tydligen får man inte det om man inte fyllt 13 år. Så när vi komme dit så fick hon stackaren bara sitta och vänta på oss. Men det gick bra det med. Vi tränade en timme och sedan hem igen.

Jag och Rebbe var en sväng förbi Jula och skulle köpa nya musar till datorern, men vad tusan det fann bara en kvar. Så Rebbe fick ta den. Nu håller jag på att tvätta och vi har just ätit smörgåstårtan jag gjorde igår. Ska bege mig ut i tvätt världen nu så vi höres sen...........  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards