Jag kan allt

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Isabella - 18 januari 2010 20:23

Jo ni nu har det hänt grejor   

Idag komme jag hem som vanligt..tror ni har fattat nu. gick och la mig och klev upp kring 11 tiden. Innan jag klev upp låg jag i sängen och funderade på att idag skulledet storstädas, dessutom hade vi typ två tvättkorgar med tvätt, sen så måste våra garderober städas och lagas lite för höllorna har fallit ner i två. När jag låg där och funderade komme Micke in hoppande i sängen. Började pladra på om vad vi skulle göra idag...ja ja tänkte jag nu vill han göra något jag inte vill och vi behöver verkligen städa och tvätta. Men så lika man kan tänka idag. Han hade presic samma ide som jag FAST ett mycke bättre slut än vad jag tänkt mig. Han ville nämligen avsluta dagen med att vi tog en promenad till Stigs konditori och fika, för vi fick nämligen 150 kr i pressentkort av min bästa moster, tack Bibbi och Hans. Så det är vad vi har gjort idag. Vi har STOR städat och tvättat och rensat och lagat garderobern ,dragit kabel till Rebeccas rum , skurat golven, lagat mat och sedan tog vi en promiss till Stigs....  Och gud vad vi förtjänade det. Vi har varit skit duktiga .

Så nu sitter vi här i soffan och bara latar oss.

Inorgon ska vi fara på skroten med lte grejor vi rensat bort, sedan ska vi fara till den andra skroten (bilskroten) och köpa en växellåda till Mickes pappas bil. Sedan vet jag inte rikgit vad som händer.....jo jag ska tvätta lite mattor och sängkläder som jag inte hann idag......

Men nu ska jag bara lata mig och ha det skönt....

Kram kram på er så syns vi imorgon....  

Av Isabella - 18 januari 2010 01:08

Har lekt lite i nattnu med kort.....



 

Billy före dopet, en riktigt glad liten kille 


När man stannar till själv , fast allt annat fortsätter runt omkring dig...Loke han tänker till 


Även en döskalle kan vara vacker    


En ny bild ,fast den ser gammal ut  


Allt man tar i är inte guld  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards