Jag kan allt

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Isabella - 8 januari 2010 14:32

Jo nu har jag vaknat och är skit pigg. Ska försöka laga lite mat snart och städa bort till Micke kommer hem.

Har sett att det är många bloggar som lägger ner nu och jag för står varför. När man är en bloggar så är det roligaste som finns när man loggar in  och ser att det kommer komentarer, och vad jag förstår så slutar en de pgr av att ingen komenterar deras bloggar längre. Synd tycker jag. Och jag jälv är ju likadan när jag läser bloggar jag gör det inte heller. Men nu ska jag banne mig göra det framöver.  

Jah hoppas ni som läser min blogg kan kanske göra det samma för mig. Sen behöver kan ju inte läömna jämt en komentar men kanske någon gång här och där. Tänk på det iallafall.

Iallafall så kommer det lite bilder här nu på maten. Penispastan, ljus. Jag har haft så tur att Micke har tänt ljus varje kväll och vad är inte mysigare än när det är mörkt att ha ljus tända. Super mysigt.

Sedan är det en bild på loke som jag tog när vi var och åt surströming. Han har fullt upp med att se Star wars på tv. HAN ÄLSKAR DET.

        

Av Isabella - 8 januari 2010 06:27

Ja har jut ringt och väckt Micke. Den stackaren som ska jobba idag. Visst han är ju glad för att jobba men kanske det inte är det ultimata vädret. -28 står det på termomenten och han kommer att frysa. Var frösiktigt gubben så du inte ramlar ner från något tak. Och tänk på dina tår. Puss på dig  

 

Nä åter kommer med bildet och grejor sen idag nu ska jag bara ta det lungt till jag får åka med.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards