Jag kan allt

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Isabella - 23 januari 2010 10:25

Har just klivit upp oh tagit mig lite fika. Micke har farit och hjälpt Jörgen med deras bil. Så nu är man ensammen en stund. Ja hur ska jag spendera denna tid då??? Tror jag ska vara tråkig och plocka bort och kanske sitte en stund framför datorn ( som jag gör nu).   

Idag är det lördag och man får köpa lördaggodis.

 Vi har ju gjort så här i familjen nu att vi köper vårat eget och så får man äta upp allt. Men jag har nöjt mig med popcorn och morötter. Jag vet inte vad jag är sugen på. Godis är ju gott men jag kan inte äta så många innan jag börjar må dåligt, chips blir man ju less efter en stund, ja det tåls att tänka på men jag tror det lutar åt fruktsallad co hlite naturgodis idag.   

Ieftermiddag ska vi fara till Linda och Jörgen och fira en mycket försenad jul med Mari och Tuomo. Men det blir ingen jul mat som tur var.  

Nä det blir ett exlusivt bord med taco. kommer att bli trevligt att träffas. Tar väl med mig kameran och ser om man får sig lite bilder eller hur det blir. Nä nu ska jag kolla in lite andra saker men vi hörs väl sen...

  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards