Jag kan allt

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Isabella - 17 januari 2010 22:20

Till smålläning..

Vad bra att det passade, tur skaer gör nytta någonstans.

 

Linda.....

Jag ska göra om lite bilder och sedan tänkte jag ni ska få allt på en skiva. Till muppiheten tror jag det var min man som stod för det på denna bild.

 

Emma...

Japp det är Rebeccas kusin...visst är han söt

 

Hea....

klart jag är intresserad detta pris kan inte falla mig ur händerna. Men vore ju roligt om jag fick prava det först. Det här med ljus är ju jävligt viktigt har jag börjat fatta... Men du jag ska ta och ringa dig i veckan, jag är ledig och du kanske är på jobbet någon dag. Så då kanske du kan ta med det dit. Men jag ringer dig.

Av Isabella - 17 januari 2010 22:11

Ja jag har inte så mycket att säga , mer än ibland så har man tur. Idag kommejag hem och jag var så  trött att jag trodde nästan jag skulle somna i bilen. Så jag tupade i säng direkt. Micke och Rebecca var helt enormt omtänksamma idag och var tysta och försiktiga så jag skulle få sova . Hon hade ju fotbollsträning idag vi tio så hon for rätt snabbt och sedan for Micke och hämtade henne och så for dom och åkte slalom till kl 16.00 så jag låg i sängen fram till kl 15.00 och då började jag röra på mig. så himmla skönt......... TACK MINA ÄLSKLINGAR .... det uppskattarjag jätte mycke.  

Tyvärr så har det inte blivit några bilder idag, just för att jag varit i sängen hela dagen. Mamma bjöd på mat idag med och det var sköt, då slapp man undan det oxå. Fan vad lat jag har varit idag när jag tänker efter. Nu på jobbet igen och ska se ltie film nu när nyheterna slutar.....

kram på er alla

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards