Jag kan allt

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Isabella - 16 januari 2010 22:50

Ja tack för tipet har börjat fatta det nu, det måste vara jävligt ljust när man fotat inne med detta objetiv. Sen är det ju skit känligt mot rörliga bilder....det går ju nätan inte.....

Men du vad säger du. Vad ska du ha för det andra objektivet du har till salu då? Är intresserad av det.  

Av Isabella - 16 januari 2010 22:40

I jesus namn är nu lille mannen döpt nu. Världens gulligaste lilla Billy har avklarat denna dag med ett glatt humör. Jag komme hem vi halv nio idag och sov två timmar. Sedan upp och göra sig klar för dopet. Rebecca for och tränade och Micke jag till dopet. Mycket trevligt var det, med mycke fika och jag fick tjansen att övar lite med kort tagnignen. Är inte riktigt överänns än med min kamera och inställningar, men övning ger färdighet.

Men lite bra bilder fick jag iallafall.  

Har inte gjort så mycke mer idag. Henrik en arbetskamrat komme förbi och hämtade rumsbordet vi har haft extra i sovrumet länge nu.....jätte skkönt nu vart vi av med det, sen skickade jag några gardiner med han som jag inte kan andvända nu när vi tog ner väggen. Bra det kommer till andvändning av någon. Lagade lite mat när vi komme hem från dopet och sedan har jag legat i soffan hemma och vilat. Är nu på jobbet igen och har kollat igenom bilderna jag har tagit idag. Så här kommer det lite bilder från dagen.  

 

          

 

Av Isabella - 16 januari 2010 06:17

Tänkte eftersom jag har bett om att ni som läser min blogg ska gärna lämna en komentar i bland då och då ,så har jag oxå tänkt börja försöka svara er om ni frågar nått. Ni ska ju självklart oxå ha ut något av att ni kommenterar. så derför ska jag skärpa mig jag med.....

 

så nu till

 

Helena....

Jo jag har köpt ett Tamron 70-300. Har inte riktigt kommit underfund med det än men jag tränar och tränar. Men jag fattade verkligen snabbt att jag behövde ett stativ för det vart för tungt att hålla i och det är verkligen skit känsligt på skakningar. så har du några tips kom gärna med det du som är som proffs.  sen till det du hade och sälja vad är det för något? är alltid intresserad...

kramis till dig

 

Linda....

Jag tror han drömmer om NHL...han kommer att bli den perfekta spelaren där för att han är ju otroligt tålig så jag på plan...not......hahahahah, men kortet vart bra

 

Stina....

Korten på Morris kommer du att kunna få av mig om du inte har ett usb minne så skulle du kunna komma hem till mig efter eran semester och lägga in dom på det.

Av Isabella - 16 januari 2010 06:04

Satt och kollade på nyheterna igår kväll om detta Haiti som har det jätte svårt just nu. Mn blir ju så otroligt förbannad på Sverige ibland. VA tydligen har vi skickat 6 miljoner kronor till Haiti....  

Men till En kyrka sänker staten 14 miljoner kr för att prinsessan ska gifta sig dör och den ska renoveras lite och städas upp???????  

Men hur fan tänker dom vi tillsatt då.... och ur mycke mer ska inte detta bröllop kosta oss skattebetalare????

Det är ju fan helt jävla sjukt alltihop.......

Sen undar man ju VARFÖR vi skattebetalare ska stå för kalaset????

visst fan har konungen det så pass bra ställt att ha nkan kosta på sin dotter det själv???

Det får ju vi andra göra oxå.

Näis avsaffa konungen.....kostar bara pengar för sverige, dom kan vi lägga på något mycke mer behövligt. Gammla och skolorna.

Mn skrattar ju ihjäl sig närman tänker på drottnigen som har någon slags känsla för barn ovs... och ska haolika fonder eller vad det är och sedan i andra hand ska dom inte betala sin dotters bröllop. VA det kanske alltid har varit så i Sveriges rike att vi betalta för dom men visst fan har vi 2010 nu.....  

Nä fy skäms sveriges regering tänk om för fan.....

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards