Jag kan allt

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Isabella - 20 januari 2010 15:34

Jo idag sov jag ut till tio. Sedan har jag och Micke fixat Rebbes rum och Stina har varit här och fikat. Trevligt tycker jag.

Nu ska jag göra mat och sedan ska vi tydligen fara och åka slalom men jag vet inte om jag ska göra det. Jag tror jag tar kort istället. ska komma med lite bilder om jag hinner innana jag åker och jobbar i natt.

Puss på er alla glada och sura......  

Av Isabella - 20 januari 2010 15:26

Ja för låt mig, nu har jag inte skrivit igår och idag har jag inte hunnit heller. Igår jobbade jag till 12 och sedan vart det ......jag har tappat minnet.......   Vad fan hände sen?????? Nä jag komme inte ihåg.... jo nu kommer det. Vi var och körde bort lite skrot vi samlat på oss, och sen var vi och  hämtade en bil del till Kalle. Sedan hem och göra middag, tur hade jag igår , det var Micke som gjorde den. Kött och potatis. Iväg och skjudsa Rebbe på träning....nä nu ljuger jag. Kalle komme just och skulle hämta bildelen så ha nfor med henne till träningen, hämta henne henne sen gjorde vi. Sedan var det soff läge resten av kvällen....  

Vaknade av att det var alldeles svart i huset och tyst. Alla hade gott och lag sig och jag var helt själv kvar i soffan    Taskiga tycker jag dom var som bara for och la sig utan att säga till mig.

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards