Jag kan allt

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Isabella - 12 januari 2010 21:21

Ja idag har det inte hänt så himmla mycke , sovit, fikat, suttit vi atorn och lagt upp lite bilder, sedan åkte jag till ICA och tog mer bilder på mitt lilla pucko om skottade snö på systementaket uppe på Solbacken. ÅÅÅ vad mycke snö han har fått skotta.....stackren  


Sedan skrev jag ju attjag köpt ett nytt stativ till kamern...eller gjorde jag det??? Ja jag komme inte ihåg men det har jag då gjort iallafall, jag köpte ju ett större objektiv förra månaden och det är lite trixit att ta kort med. Så man behöver nästan ett stativ föra tt bilderna ska bli bra. Sen ska jag ta kort på lille Billys dop dag och då ville jag ha ett stativ så det blir riktigt bra bilder. Så jag köpte det igår och så var jag ju tvungen att prova det. Så jag tog lite bilder på våran fjärde medlem av familjen. Tror jag har vissat kort förr men här är hon iallafall. Tada.... 

        

 Väl hemma hände det inte myck. Jag har inte mått så bra idag och jag vet inte varför. Det är som när jag äter börjar jag må illa. igår hade jag dåligt i magen men inte nu. Men jag är inte riktigt fräch..... Så nu sitter jag på jobbet och kollar in lite tv och lite dator samtidigt. Nä ska se om det händer något på facebook så vi hörs sen.... kram på er alla....  


  

Av Isabella - 12 januari 2010 12:51

Fattar inte vad det är med mig. hade tänkt fara och träna idag men jag mår fan inte bra. jag kännde av detta igår oxå. Hade faktiskt lite dålig magen, men inte så jag funderade på om det var något allvarligt. Men jag har mått dåligt till och från och det kommer som när jag äter. Micke nämde att han oxå kände ig lite sliten i kistan, men vi får väl se. det kanske är något vi ätit eller nått. Har då tänkt fara ch köpa lite sallad och göra varma mackor till middag. -orkar inte göra något avancerat idag och jag tror inte inte min man är sugen på något avancerat heller. Jobbar i natt så jag ska försöka vila till mig lite i mys soffan och bara njuta.   

ska fara nu och handla lite saker till maten och så ska jag se om jag kan få lite kort på Micke när han är på taket och skottar snö.....

vi syns ikväll mina vänner...... tror jag måste hitta på något otroligt roligt snart när man ser att man tappar läsare.....

Har ni någon ide mina trogna?

Av Isabella - 12 januari 2010 06:42

Japp känns i kroppen första natten man går på. Men snart är den avklarad och man får åka hem till den mysiga sängen. Som tur var så är jag ensamen hemma och det betyder SOV sOV SOV 

Vet inte om jag ska träna idag eller hur tusan jag ska göra. Känner att den där farliga masken kanske kommer in i min kropp tar över mig. Den kan vara skit farlig. Man vet alldrig vad den kan tvinga mig till för handlingar.....   saker som jag kanske inte vågar stå för, som tex att jagmåste köpa godis eller att jag tar bilen överallt...nä får se hur jag ska göra.


Till Moa...

Kan du spanska? vill du semig gråta?kan du hålla min hand under alla timmar det tar att flyga, kan du få mig att skaratta så jag kissar ner mig ELLER bajsar ner mig.

Kan allt det där får du följa.

Nä men skämt åsido. Jag hoppas att få veta denna månad om hon vll träffa mig eller inte man det verkar ju sitta fast i Chile.

Men när jag vet hör jag av mig. Jag skulle vilja resa kring feb,mars,april....men man kan ju alltid drömma tydligen... 

  

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards