Jag kan allt

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Isabella - 8 september 2015 20:25

God afton min kycklingar.

Nu har kvällen gått mot sitt slut snart och jag  ska hopa isäng för att i morgon ta mig till jobbet och göra rätt för mig.

Jag har talat i matra idag för att jag INTE ska spela Hay Day hela natten. Så min plan är att inte ta med mig paddan till sovrumet. . . . .hur ska det gå ??

Tänk om mina kossor,grisa,getter,hönor, hundar och katter är hungriga? Tänk om min besökare på bio lir sugen på pizza eller läsk?

Iallfall så harjag lyckats tvätta klart, hänt upp min fina vita spegel och rengjort min diskbänk från middagen.

Sedan har fixa lite kort på saker som behöver nya hem. Efter som jag är vän med att köpa beganant så tänkte jag fråga om någon av mina läsare är intresserad av dom här sakerna.

 

En lånad bil från ikea, men jag har två stycke sådanna som kanske någon är intresserad av. Jag säkner bort som till den som vill ha.

 

En ordentlig pasa maskin. Har provt öra pasta i den ca 5 gånger och det är rätt lätt men lite pyssligt. Denna är rätt dyr ny ca 600:- så jag skulle vilja ha 150:- för den.


Så är det någon intesserad skriv i komentar fältet eller maila mig på 


brummelisa78@hotmail.se


Nu mina pluttar ska jag fixa lite saker jag lova min vänner och sedan blir det  "hopp" i sängen och hålla fingrarna i styr under täcket   


Av Isabella - 8 september 2015 15:39

God eftermiddag på er läsare.

Idag har jag varit hemma och vilat min rygg och det börja kännas bättre och bättre. Men jag bör nog börja träna mina ben muskler och arbeta mer med mina ben än med ryggen på jobbet    

Natten gick väl sådär. Fastande i mitt Hay Day spel och skördadeoch utfodrade ända fram till typ 00.30, då jag vingade mig själv att släcka lampan och knipa ihop ögonen.

Idag har jag fått rå om min älskade vän Sara innan hon åker neråt igen. Känns super tråkigt men jag vet ju att vi träffas snart igen. Både kanske till jul och sedan ska vi ju vara med varandra en hel vecka i februari.

Träningen som ni alla vet och förstår ligger ju inte på topp direkt(man kanske skulle kunna säga att den rent ligger på IS just nu) ,men nu är tävlings männsika i gång i mig.

Nu har jag och Sara skakat hand på att nå vara mål till den 20 feb. Vi kommer att starta detta den 20 sep med en vägning och sedan går startskottet.   

Jag har som mål 60kg och det ska inte vara usunt att nå dit då jag tor jag har drykt 8 kg att gå ner. Det är 2 kg i månaden och det ska väll fan gå. . . . . .  

Sara hotar med att om man inte klarar sitt mål ska man göra något pinsamt i Gran Canaria och hon säger att jag måste vara naken på en nudist stran och dansa med muttan ???

Kan säga att den synen ska INGEN få se !!!   

Så nu blir det att lägga upp taktik för att få bästa resultat både med mat och motion.

Målar verkstaden är på g och mitt nya vita och rena jag börjar ta form.

   

Nu ska jag börja hänga upp mina kläder på natten och inte kasta på golvet . . . .   yehhh right !

   

Hall spegeln blev skit bra och med en vit låg byro under blir det super snyggt. Kan kappt berga mig när mina nya hallmöbler kommer sedan.

Idag har även Ikeas egen automatiska telefon kille ringt mig. Ett kanske underligt samtal. En röst som pratat med mig som en robbot och vill ha mina svar. Lite komiskt var det oxå att jag satt just på Coop med folk runt mig och svarade högt och tydligt JA och NEJ på hans frågot. Det höga tonfallet hade jag för man vill ju inte svara fel för då kan det ju bli hur fel som helst. Alla som någon gång ringt Telia och man ska navigera sig till någon vet ju hur jävla frustrerande det är .Men måste säga att Ikeas var betydligt bättre och trevligare, lätt lixom lite trevligare   

Nu mina vänner ska jag fixa tvätten och äta middag med Rebbe.

Ha nu en skön kväll så hörs vi en annan dag då solen skiner mellan mina skinkor ??




Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards