Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Det vart guld

Av Isabella - 31 januari 2010 13:19

   Nu tillbaka, har varit frånvarande någon dag mendet är väl ok hoppas jag. Iallafall så i fredags så åkte ju Rebecca till Umeå med teakwondon. Dom skulle ju tävla på lördag. Så jag och Micke slöade och låg i soffan hela förbaskade fredags kväll. Steg upp tidigt som gatan på lördag och begav oss ner till Umeå fär att se på när hon tävlade.  

Första matchen hon körde så van hon på att tjejen kastade in handuken. Rebecca var ju lite längre än hon och hon råkade få in en spark under halsen på henne. Tråkigt för henne men skit bra för Rebbe. Man kan säga knock på henne.  

Sedan var det lång väntan till nästa. Då fick hon möte en tjej som fan var ännu kortare än hon. Hon var lite rädd hon skulle göra om det igen , för hon fick ju en varning sisst att hon kunde bli diskad..hahahaha

Men det gick precis som Rebbe vill hon tog 5 poäng där med.

Hon van dåda matcherna med 5-0.

Så Guld vart det ..jipppiii hurra hurra hurra till dig Gumman...  

Sedan for vi hem vid två igen för att hinna hem till hockyn. Där kan vi väl säga oxå hurra hurra hurra  till AIK. Ni gjorde det bra igår.

 Sedan var det dax för att se lite Robinsson. Men vi kan väl säga att det gick Skellefteås vägnar igår.... För Hans van ju hela skiten igår i Robinsson...hiippp hiipp hurra hurra hurra till han oxå då.  

Detta skratt som jag la ut nu skrattade nog Hans när han fick veta att det var ha nsom van och inte Jimmy....hahahahah...roligt men sant.....

Det tråkiga med lördagen var att JAG hade glömt ladda kameran så det var ju inga bilder på lördags matchen i Umeå.

Eter Robinsson så åkte jag och Camilla och Carro ut på krogen för att roa oss lite. Ocm mer kommer om det ikväll kaske när jag har tid att skriva. Har lite åsikter om det och lite funderingar   

Iallafall så kommer lite bilder jag tagit i efter hand är nu . eller ska vi säga en från går dagen.

Puss på er.

  

 
 
Ingen bild

Stina

31 januari 2010 18:32

Har du varit ut på krogen ? Vad kul. Vi måste ordna nå snart så vi kan gå ut allihopa :) Vad duktig hon var som vann.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards