Jag kan allt

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Isabella - 8 september 2010 18:56

Ja nu har jag legat i igen....hihihiih    Konstigt nog  mår jag som bäst när jag får vara drottning över köket. Jag gillar oxå och vara lite stressad. Sätter på datorn med en massa musik på hög volym och sedan går allt av bara farten. Har hunnit städa, baka, lagat mat och göra klrt fruktsalladen jag ska ha med mig på jobbet i natt. Allt detta från kl 16. Nu sitter jag här och bara bnjuter av att börja 22 idag. Se lite tv och känna att jag har hunnit allt.   

Föresten så idag kom kallelsen till spanska kursen. Blir lite så tär tvärr sur  när jag öppnar brevet.    Jo för att när jag pratade med dom öga mot öga (för jag varn nämligen in på medborgarskolan) och frågade vad kursen kostade, så sa dom 695:- till mig för 7 gånger. Ok tänkte jag , dyrt me njag måste ju göra det och iallfall. Nu när jag öppande brevet och fick räkningen så står det att jag ska betala 1075:-  !!! Jasså vad nu då ?? Jo nu har det visst till kommit MATRIAL. Visst har jag oxå förstått att man måste ha papper eller vad det nu är för matriall, men varför i "alla fin väders kuster" säger dom inte det då när jag frågade?   Nu är detta säkert dett MÄNNSKLIGT fel att hon glömmde och visst nog har jag råd men man blir ju lite irri på sådant här. 390 kr kan vara ganska mycke pengar för en del människor. Och just denna månad har jag en tandläkarräning på 2700 pluss lån pluss denna kurs nu på 1000, jag har räkningar allså själv bara för 6500 själv jag ska ut med och så har vi ju alla andra gemensamma . Så man kan ju vara glad för att pengarna tar slut denna månad oxå!!!   Ja ja det är väl bara att jobba mera då.....

Ja nä nu ska jag invänta min vän Anette som ska komma förbi och fika med mig min koda kaka jag har bakat ikväll. Det vart en CocaCola kaka. Men har tjuv smakat, men den smakar inte coca cola, men god var den.  Ha det bra nu så hörs vi en anna dag ...kramisar till er alla trogna läsare ....fast ni inte vill komentera..hihih det gör ingenting.....kram kram

Av Isabella - 8 september 2010 08:51

Ja det kan man säga rätt som slätt att det gör!!!    Igår var jag ju och tränade igen, klappar mig på axeln. För jag har ju hört att bästa sättet att motverka träningsverk och få det bättre är att forsätta träna när det är som värst. Så jag gjorde det och for i går kväll och provade Just Dance på 360.    Fan det var helt ok men vad som är dumt är att det blir en held del stopp på denna timme man tränar. Man ska lära sig movsen och ja dittan och dattan..... gillar inte rikigt det. När jag tränanr vill jag köra 1 timme i sträck med blod svett och tårar och sedan vara helt slut. Inte köra 1 timmes pass och ungefär ca 30 min jobbigt och resten lyssna. Men det var roligt ändå. Som ni alla förstår så har jag JÄVLIGT mycke träningsverk idag. Ser ungefär ut som jag har skitit ner mig rejält.    Hade tänkt fara idag med men jag tror jag vilar idag. Far i morgon istället. Min lista som jag gjorde här om dagen går  bra på vissa punkter. Det ända jag har kvar nu denna vecka  att rensa garderoben (gör det idag) , träning en gång till (gör det imorgon) och sen var det de där med spanskan. Gör det idag oxå.    

Nä nu ska jag lägga mig för att sova. Men vi kan väl höras senare idag om ni vill..... bjuder på detta roliga klipp....

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards