Jag kan allt

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Isabella - 22 september 2010 14:22

Fan vad jag har hunnit mycke. Städat skåpet och det vart bra....  

Jag gillar ordning och reda. Har även städat hemmet och förberett maten.

OCH så har jag ju glömmt att visa er våran nya familjemedlem "Herman"

Han är en triops och lever inte så värst länge, typ 3 månader. Men här är han, och jag har hunnit städa hans hem oxå.....

    

Nu mot tandläkaren och förstörra en MASSA JÄVLA PENGAR!!!! Fy vad jag ogillar det... hej hej på er igen   

Av Isabella - 22 september 2010 12:23

Just nu liggand på mag i min säng och skrivande till er. Vill bara berätta att jag har varit och käkat på Coop med Mia och Veronica och nu hemma igen och nu ska jag fixa i ett skåp som behöver städas upp. Allså organisera på min lista. Sedan lite förberedelse för middagen, sedan tandläkaren, hem och lag mat och sedan rullrån. Så blir det....klart slut till er så syns vi efter kvällen...  

Av Isabella - 22 september 2010 08:26

Ville bara säga det. Har nyss kommit hem från min jobbigaste period, 5 nätter i rad. Man blir lite sliten. Tyvärr så har jag sovit skit oxå hela veckan.   Men nu är jag ledig frm tills på fredag. Ska faktisktbara njuta. inte göra ett skit tror jag. Ikväll blir det INGENTING.... jo kanske jag ska försöka mig på att göra rullrån igen med ett annat recept som jag hittat. Sedan i morgon blir det middag för min vänn Anette och hennes barn och sedan hocky på tv.....och nu tar ni i Aik och vinner över SKIT MODO!!!  

Har inte bestämt än vad kjag ska bjuda på men vi får se vad jag hittar på. Hon är ju så snäll att hon lovat att tvätta min fönster om jag lagar mat och en god efterrätt til henne. VA ??? vilket byte va!! Helt klet värt det. Jag gillar att laga mat och hon är super bra på att tvätta fönster.    Nä nu ska jag lägga mig och vila en stund för jag ska till sur tandläkaren idag vid tre tiden. Sen vill jag säga till min vän Maria F. Jag har lovat receptet på hambröden. Det kommer jag lovar i efter middag. Sen till min vän Maria G , trevligt att ha dig tillbaka så det händer något på min sidag..hahahah

Kram på er alla så hörs vi i eftermiddag.....  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards